Hardstyle Box

Ja hier een gedeelte weet niet wat er aan de hand was,maar als hij zo presteerd hier in de straat ben ik niet zo blij.

Dit ga je niet menen! Ik heb voor bijna 700 euro besteld aan VWT. De Gangster, X-treme salvo en 2x de Hardstyle. Als ze me dit flikken!!

Ook net gezien in Benthuizen! Matig! Waar lag het aan?! Vocht?! Open veld met wind?! Ik heb geen goede indruk van de burst kunnen krijgen! Misschien dat het lag aan de weerkaatsing van de tribune?! Ik hoop echt dat deze over 8 dagen hoort te presteren, zoals de meeste hem hebben gezien op voorgaande demo's!

Hoe was het tempo daar? Op de eerdere demo waren het met name salvo's, op bovenstaande film niet.

Ik hoop dat die binnenkort nog ergens geschoten wordt. Als die dan weer zo presteert dan ruil ik hem mooi om. Zal erg spijtig zijn als die werkelijk zo presteert.

Zal je zien dat er nu per ongeluk een productie cake is geschoten niet bedoeld voor de verkoop demo :wink:

Lijkt me sterk dat vuurwerk totaal dit geintje uit zou halen met haar producten.
Dan hebben we hier op 1 januari de spreekwoordelijke poppen wel aan het dansen

Wat is er tovh met de boxen, eerst de crual traction die gek doet en nu deze. Laten we hopen op het beste, vwt heeft eigenlijk nooit samples geschoten dacht ik? Waarom dan nu beginnen.

Alleen waar deze box ineens zo presteert is wel een raadsel

Dat de sample bewust beter zou zijn, dat wil ik wel direct weerleggen hier. Als de productie echt minder is, baalt Vuurwerkvisie net zo hard, want ze staan er juist voor dat er zo min mogelijk tot geen verschil moet zijn. En de fabrikant was nota bene zelf aanwezig bij de demo in oktober, om zelf te zien hoe zo een demo gaat en hoe de winkeliers reageren op de producten. Bewust een extra gevulde box op de importeursdemo schieten is dus echt niet het geval. :wink:

Dat de sample bewust beter zou zijn, dat wil ik wel direct weerleggen hier. Als de productie echt minder is, baalt Vuurwerkvisie net zo hard, want ze staan er juist voor dat er zo min mogelijk tot geen verschil moet zijn. En de fabrikant was nota bene zelf aanwezig bij de demo in oktober, om zelf te zien hoe zo een demo gaat en hoe de winkeliers reageren op de producten. Bewust een extra gevulde box op de importeursdemo schieten is dus echt niet het geval. :wink:

Ben benieuwd naar een reactie van ze :) Anders moeten ze wel echt compenseren, Ikea levert toch ook geen nieuw gekochte bank die is kapot gevreten door muizen?

Dit zou echt een drama zijn. Maar voor de zekerheid al even kijken wat ik eventueel als goede vervanger kan gaan uitkiezen.:shocked:

Ik moet zeggen, ik was vorige week bij de demo van Huisman en toen was ie zeker vet, vandaag was ie een stuk minder en ging ie ook fout, het zal vast wel een mooie cakebox zijn hoor.

Op de demo in Benthuizen zijn de eerste 4 cakes geschoten, zoals op het filmpje! Daarna was het ff stilte waarna ook de laatste 2 zijn geschoten, oa die blinker cake! Dus hij duurt langer!

Oei, de helft van de verkoopprijs, meer zou ik er dan niet meer voor geven.
Cruel traction en de six best possible vind ik nog steeds de mooiste die ik heb gezien al heb ik t idee dat die laatste ook wat opgevoerd is.

Op de demo in Benthuizen zijn de eerste 4 cakes geschoten, zoals op het filmpje! Daarna was het ff stilte waarna ook de laatste 2 zijn geschoten, oa die blinker cake! Dus hij duurt langer!

En hoe waren die andere 2 cakes dan, waaronder die blinker cake? misschien iemand dat ook gefilmd?

Vol verwachting uitgekeken naar een productie verzie van deze. Ook deze gezien op de demo van huisman, waarvan ik al wist dat hij zo niet in de straat zou komen. Had gehoopt op 3 kwart, maar ook dat mocht het niet zien. De blinker cake van deze box presteerd minder goed dan de massive. Ik kan me ook niet voorstellen dat vuurwerktotaal blij is met de resultaten vanavond. Tuurlijk ze zijn vers uit de container. Maar het heeft nog maar 8 dagen om te drogen helaas.

Toch hartverscheurend en erg jammer om hier te lezen hoe uiteenlopend de demo's waren. Ik heb hem zelf niet besteld maar kan me voorstellen hoe iedereen zich hier voelt.

Heeft het niet te maken met de demo oobouw en dat ze dan wat langer buitenstaan en het wat clam word?.
Ik heb daar het idee van.
Had dit jaar bij meer demos van he dat is een olopje in plaats van boem.

Back
Bovenaan