Black Dragon
VWC lid
En hoe waren die andere 2 cakes dan, waaronder die blinker cake? misschien iemand dat ook gefilmd?
Blinker cake was geen ala Massive, helaas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En hoe waren die andere 2 cakes dan, waaronder die blinker cake? misschien iemand dat ook gefilmd?
Hardstyle box is wel geschoten hoor.... Heb hem op de winkeliersdemo van Vuurwerktotaal in Wapenveld zelf geschoten.
Dit was sample uit productie. Net als de bijvoorbeeld color change.
hierbij mijn film van de hardstyle box:
kijk is naar deze film ik mis hele effecten.. dus ik denk echt dat het hem niet was.
en dan doel ik op he effect van 24 seconden die zie ik helemaal niet,
Weet iemand of hier wel of geen kooi omheen zit?
Wat is dit voor poep? Ik ga snel maar een mail uitsturen, ik ga geen 159 uitgeven voor een box waar ik zelfs nog niet eens de helft voor wil geven. Heb het recht toch om dit binnen 14 dagen te doen. Dus dit wordt 'm iig niet.
aaahh godver wat lees ik hier nou weerIk heb deze 2x besteld
Ik hoop echt dat het slechte optreden van dit blokkie incidenteel was, want anders heb ik flink wat geld vergooid
![]()
Je bent niet de enige. Ik heb m ook twee keer besteld, maar daarnaast ook nog de Gangster en de X-treme salvo
Ik zou het fijn vinden als VWT een reactie zou geven.
Heb je dat recht bij elke winkel?
Ja, dat recht heb je.
Hoop het voor je. Ik heb het zelf op de 16e besteld. Na eerste demo's (waar toch blijkbaar samples geschoten werd)