Hardstyle Box

+1

Het is een superbak ,gisteren live gezien!
Dit heeft vuurwerktotaal goed gedaan.
Dit doet niet onder voor een triplex blok.
Respecteer vuurwerktotaal en wees ze dankbaar dat ze dit op de markt brengen.

Helemaal mee eens!! Blij dat er toch mensen zijn die deze mening ook delen. Hoop dat jullie een prachtspektakel voorgeschoteld krijgen..:)

Ik heb gisteren de volgende informatie gekregen.
Het begrip 'sample' is niet echt duidelijk. Er zijn verschillende versies van een product, nog voordat het bij jou thuis op de keukentafel ligt. Het exemplaar wat gisteren geschoten is, is niet de klassieke sample met een bruin label en chinese tekst erop geschreven met een stift, en het krekelgeluid op de achtergrond. In plaats daarvan zijn er gisteren wél van Vuurwerktotaal en Zena verschillende artikelen geschoten die geen officieel label hebben. Deze exemplaren hadden een bruin label met een stickertje erop, en zijn voor de reguliere bestelling uit alvast in een zeecontainer naar Nederland verzonden. Er is mij verteld dat deze exemplaren weldegelijk uit de echte voorraad komen, maar alleen nog geen label hadden.
In hoeverre dit juist is, kan ik je niet vertellen. Wat ik wel weet, is dat Zena en Vuurwerktotaal zelden teleur hebben gesteld in het verleden :) Ik kan andere importeurs noemen die ik meer wantrouw als het op samples aankomt.

Op basis van wat ik gisteren gezien heb en wat ik weet over de importeur, zou ik gewoon deze Hardstyle Box durven bestellen :)

Ik heb gisteren de volgende informatie gekregen.
Het begrip 'sample' is niet echt duidelijk. Er zijn verschillende versies van een product, nog voordat het bij jou thuis op de keukentafel ligt. Het exemplaar wat gisteren geschoten is, is niet de klassieke sample met een bruin label en chinese tekst erop geschreven met een stift, en het krekelgeluid op de achtergrond. In plaats daarvan zijn er gisteren wél van Vuurwerktotaal en Zena verschillende artikelen geschoten die geen officieel label hebben. Deze exemplaren hadden een bruin label met een stickertje erop, en zijn voor de reguliere bestelling uit alvast in een zeecontainer naar Nederland verzonden. Er is mij verteld dat deze exemplaren weldegelijk uit de echte voorraad komen, maar alleen nog geen label hadden.
In hoeverre dit juist is, kan ik je niet vertellen. Wat ik wel weet, is dat Zena en Vuurwerktotaal zelden teleur hebben gesteld in het verleden :) Ik kan andere importeurs noemen die ik meer wantrouw als het op samples aankomt.

Op basis van wat ik gisteren gezien heb en wat ik weet over de importeur, zou ik gewoon deze Hardstyle Box durven bestellen :)

Dit was geen sample hoor,
Daar was de burst niet hard genoeg voor.
Sample blokken worden bijna altijd in china geschoten.

Stel nou dat de hardstyle box minder pressteerd in de straat.
Dan verliest vuurwerktotaal te veel klanten.( freaks)
Dat risico nemen ze niet.
Ik heb mij laten vertellen dat ze ontzettend veel tijd en moeite in dit blok hebben gestopt
Het moest echt hardstyle zijn
En dat is goed gelukt

Voor mij persoonlijk komt het heel dicht in de buurt van een profblok
De wauw factor zit er echt in

Heb ik dan gezegd dat dit een sample was? Nee :no: Wel goed lezen, Myronie.
En producten kunnen dus alleen samples zijn als de burst nog harder is? Vreemde stelregel van je. En wanneer is het 'hard genoeg'? Ik heb jou gisteren niet met een decibel-meter zien staan.

Heb ik dan gezegd dat dit een sample was? Nee :no: Wel goed lezen, Myronie.
En producten kunnen dus alleen samples zijn als de burst nog harder is? Vreemde stelregel van je. En wanneer is het 'hard genoeg'? Ik heb jou gisteren niet met een decibel-meter zien staan.

Beste ,

Voel je niet aangevallen, het is niet bezwarend bedoeldt.
Over het het algemeen genomen hebben sample cake,s een overduidelijke harde detonatie.
Dat was bij deze cake niet aanwezig.
Kan ik uit ervaring melden.

Wanneer is het bij jou een keer goed ,
Altijd maar negatiev.

Je kan natuurlijk ook overal iets negatiefs in proberen te lezen.(snap ik ook wel, ik ben de negatieve meneer die tegen illegale knallers is).

Zoals in mijn post staat is het niet erg dat het een sample is. Vorig jaar was de Massive ook een sample op de demo's, maar de productie zat daar ontzettend dichtbij. Dit komt volgens mij uit dezelfde fabriek, dus ik heb er zeer goede en hoge verwachtingen van deze box. Heb hem ook besteld :D

Dus allemaal even die gekleurde bril afzetten en deze post van mij gewoon beoordelen op wat er staat alstublieft. Soms kan ik best positief zijn... heel soms :wink::D

Je kan natuurlijk ook overal iets negatiefs in proberen te lezen.(snap ik ook wel, ik ben de negatieve meneer die tegen illegale knallers is).

Zoals in mijn post staat is het niet erg dat het een sample is. Vorig jaar was de Massive ook een sample op de demo's, maar de productie zat daar ontzettend dichtbij. Dit komt volgens mij uit dezelfde fabriek, dus ik heb er zeer goede en hoge verwachtingen van deze box. Heb hem ook besteld :D

Dus allemaal even die gekleurde bril afzetten en deze post van mij gewoon beoordelen op wat er staat alstublieft. Soms kan ik best positief zijn... heel soms :wink::D

Goed te horen pyromovies dat je tegen kritiek kan. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen. We gaan de hardstylebox op 31 december beoordelen:wink: en dan gaan we de feiten meemaken. Reeds 1 besteld en broekhoff heeft trouwens de Willow Time waar dezelfde sample verhalen de ronde doen maar ook die gok ga ik wagen:D

Ik vind jou ontzettend negatief.
Dat is mijn persoonlijke mening.
Je bent kritisch mischien is dat een beter woord.

Ik vind jou ontzettend negatief.
Dat is mijn persoonlijke mening.
Je bent kritisch mischien is dat een beter woord.

Iedereen mag vinden van mij wat men wil, geen probleem mee.
Kritisch ben ik zeer zeker, dat is een juiste constatering. oms zelfs te kritisch ook dat weet ik van mezelf. Het is alleen jammer dat veel mensen dat niet trekken en het op zichzelf betrekken. Maar de mensen die me kennen zullen beamen dat ik een eigenaardige ben met de nadruk op aardig :wink:

Dit was geen sample hoor,
Daar was de burst niet hard genoeg voor.
Sample blokken worden bijna altijd in china geschoten.

Stel nou dat de hardstyle box minder pressteerd in de straat.
Dan verliest vuurwerktotaal te veel klanten.( freaks)
Dat risico nemen ze niet.
Ik heb mij laten vertellen dat ze ontzettend veel tijd en moeite in dit blok hebben gestopt
Het moest echt hardstyle zijn
En dat is goed gelukt

Voor mij persoonlijk komt het heel dicht in de buurt van een profblok
De wauw factor zit er echt in

Dan zou je keer naar een demo van Katan of Rubro moeten gaaan als je denkt dat samples bijna alleen in china worden afgestoken.

Iedereen mag vinden van mij wat men wil, geen probleem mee.
Kritisch ben ik zeer zeker, dat is een juiste constatering. oms zelfs te kritisch ook dat weet ik van mezelf. Het is alleen jammer dat veel mensen dat niet trekken en het op zichzelf betrekken. Maar de mensen die me kennen zullen beamen dat ik een eigenaardige ben met de nadruk op aardig :wink:

Hey,

Ik geloof ook dat je hartstikke aardig bent.
Ik zal het vast goed met je kunnen vinden .
Maar het punt vuuwerk hebben wij allebei een andere mening.
Ik vind je absoluut niet onaardig hoor
Je hebt een eigen mening en dat is goed in deze wereld

Grtz

Wat is voor jou de defenitie van een sample ?

Een opgepimpt voorbeeld van het uiteindelijke produkt. Heb genoeg demo's bijgewoond van leveranciers en boxen gezien waar nog geen label op zat en zelfs groter waren dan het uiteindelijk produkt. Mensen krijgen een verkeerd beeld van het uiteindelijke produkt wat zij gaan kopen. En ja deze worden ook helaas geschoten op winkeliers demos. Spijtige zaak. Maar wat versta jij onder een sample dan.

Misschien dat jij een andere definitie van een sample hebt, maar dan ben je waarschijnlijk een van de weinigen hier.

Een opgepimpt voorbeeld van het uiteindelijke produkt. Heb genoeg demo's bijgewoond van leveranciers en boxen gezien waar nog geen label op zat en zelfs groter waren dan het uiteindelijk produkt. Mensen krijgen een verkeerd beeld van het uiteindelijke produkt wat zij gaan kopen. En ja deze worden ook helaas geschoten op winkeliers demos. Spijtige zaak. Maar wat versta jij onder een sample dan.

Misschien dat jij een andere definitie van een sample hebt, maar dan ben je waarschijnlijk een van de weinigen hier.

Ik zie het ongeveer ook zo.
het is voor mij geen sample als er enkel een label mist.
Dat gebeurt inderdaad vaker.
een sample zou in mijn ogen meer kruit en flash moeten bevatten.
In china gebeurt dit regelmatig,
Bombette,s bevatten vaak minimaal 25-30 gram (1,2 inch)
Vaak zit er extra flash in.

Stel ze importeren de hardstyle box
En ze maken een sample met extra flash voor vuurwerktotaal demo,s
En het bevat meer als de toegestaande hoeveelheid flash in consumenten vuurwerk
Dan valt het niet meer onder consumenten vuurwerk en zal de classeficatie ook anders moeten zijn
Dan kunnen ze dat toch niet op een demo schieten als zijnde consumenten vuurwerk ?
Ik vraag me af of dit daadwerkelijk in nederland gebeurt.
Het is oplichting van de consument

Back
Bovenaan