Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Krijg ik wel 't volgende conflict: stel ik kan niet aan Rubro komen, maar wel de Zena Cakebox voor €100 of deze voor zeg €150... damn, wat een vraagstuk...of niet? Hmmm...
Ik neem aan dat voor deze doorlontbak ook een minimum prijs is toch?
Prijzen verschillen redelijk wat ik dan weer wat vreemd vind terwijl de kisten van Rubro naar mijn idee overal voor dezelfde prijs te koop zijn.
Pyrovoordeel kost deze bak van royal met korting 160 euro en bij riezebos kost die 149 euro. Toch wel een verschil! Niet dat ik een giga eind om ga rijden om deze kist voor tien euro goedkoper te krijgen maar ik ga nu toch even wachten met het bestellen van deze kist tot december.
Wat een afrader proberen ze rubro na te apen maar daar kunnen ze niet aan tippen met deze vlutte boeketjes.
Wat een afrader proberen ze rubro na te apen maar daar kunnen ze niet aan tippen met deze vlutte boeketjes.
ik ben ook nog niet overtuigd!
Vind 139 euro alsnog veel geld voor deze cake, tuurlijk zijn het 240 schoten maar wel boeketjes gelijkend aan de heavy 3 4 5 potjes van dynasty.
15 cakes met 16 shots koop je voor normale prijzen rond de 100 euro, denk maar na... gaat daar nog 40% korting van af bouw je zelf zo een doos voor 60 euro!