Garden of Eden

Gisteravond wederom LIVE gezien deze blok en ditmaal kwam het veel beter uit de verf dan bij de product demo in Losser. zeer langdurige constante tempo prachtige effecten en de burst mag er zeker wezen!

ik kan me totaal niet vinden in sommige commmentaren hier!! dit is een prachtige blok zijn geld waardig!!

Deze ook bij ano vuurwerk gezien en weet zeker dat hij in je straatje helemaal geweldig is .....
Ben blij dat ik deze besteld heb !!!!!

Een product die ik van mijn lijst had geschrapt omdat ik hem slordig vond, nu nogmaals gezien en werd nu erg enthousiast, erg sierlijke cake, prachtige kleuren, goede burst, en grote boeketten.

Helaas past hij nu nog maar lastig in het budget, maar mocht ik wat ruimte hebben schiet ik hem graag in mijn straat. :)

Gister deze op de demo gezien maar wow wat een blok , grote effecten , harde knal , en enorme crackling zat er in!

toen ik hem op film zag hier ,was ik niet echt onder de indruk,maar gister op de demo presteerde die behoorlijk goed! vooral het stukje met de crackling , de hele lucht was gevult! en hij duurt ook best wel lang!
het enigste wat me tegenviel was het salute finale op het einde ,die had iets sneller gemogen dan 1 shot per keer :)

maar met deze bak heb je toch echt wel iets speciaals in je straat!

helaas past hij niet meer in mijn budget :cry:(nadat ik de immortal gold heb besteld :rolleyes:)

--pyro99:bye:

Mooi blok, waar ik toch van mening veranderd ben.
Ik vond hem na de Losser demo maar zo zo.
Ik vond de cake in het geheel te rommelig.
Gisteren vond ik hem super, lekker knallen.
Netjes geschoten en nu kwam ie een stuk beter tot mij over.
Ik weel niet waaraan het ligt, maar ik vond veel netter geschoten.

Ik stel me het volgende voor....
Stoeltje buiten zetten aansteken en genieten maar.
Dit jaar ga ik hem niet kopen, want ik heb genoeg besteld.
Maar volgens jaar hou ik hem zeker in de gaten.....

Het volgende moet nog ff van me hart:wink:

De Crackling in het blok maakt dit produckt.
Ik haat normaal gesproken crackling..
Maar in deze bak vind ik de crackling fenomenaal!!!
Ik stel me mening over het totaal plaatje niet bij.
Alleen die crackling!!! Ik ben sins gister fan van Crackling chry in de Royal producten!

Laatst bewerkt:
Gisteren heeft deze toch mijn mening doen veranderen, echt een topper hoor!
Heerlijk bursts en zoals 3xH als zegt was de crackling chry echt heel goed!
Salutes klapten voor me gevoel ongeveer evenhard aan de boeketten.

Bij de eerste demo in Losser vondt ik het al een lekkere rambak.
De consument krijgt naar mijn mening hiermee een topper van een box te zien.
Zou m weleens in me straatje willen zien:)

Gisteren ook veel beter tot zijn recht gekomen.
Ik ben er toch van overtuigd dat de producten naar wat weekjes in de bunker een oppepper hebben gehad.

gr

Vond dit een mooie bak. Lekker constant tempo, met afwisselende mooie effecten. Vooral de crackling op het laatst is indrukwekkend. Ik denk wel dat de doorsnee consument er moeite mee heeft om te begrijpen hoe je deze bak (en waarschijnlijk een aantal zelfde soort cakes) moet voorbereiden voor het aansteken.
Mijn filmpje tijdens de demo van ANO:

Blijf toch wel erg gecharmeerd van dit blokje.
Als ik een goede fooi krijg eind deze maand komt deze er nog bij.
Het doorlontprobleem is eenvoudig op te lossen met een stukje roze lont hetzelfde te monteren als bij elk ander doorlontprojectje. gewoon zo strak mogelijk tegen het lont aan waar het uit de cake komt. en op dezelfde manier doorlonten aan het volgende blok. als reservelont kan je eventueel het overlapende stukje visco met het andere stuk visco verbinden.
Zou voor weinig vertraging moeten zorgen denk ik.

Blijf toch wel erg gecharmeerd van dit blokje.
Als ik een goede fooi krijg eind deze maand komt deze er nog bij.
Het doorlontprobleem is eenvoudig op te lossen met een stukje roze lont hetzelfde te monteren als bij elk ander doorlontprojectje. gewoon zo strak mogelijk tegen het lont aan waar het uit de cake komt. en op dezelfde manier doorlonten aan het volgende blok. als reservelont kan je eventueel het overlapende stukje visco met het andere stuk visco verbinden.
Zou voor weinig vertraging moeten zorgen denk ik
.

Neem aan dat ze dit op de demo ook zo doen ?

Ik doe dit zo, anders kom je niet uit met lonten. De lonten zitten net verkeerd om het mooi/goed te doen. Produktie foutje denk ik :PIMG_1628.jpg

Back
Bovenaan