Garden of Eden

ik vind dit een van de betere doorlont bakken om het zo maar even te noemen. ben ook blij dat ik deze met korting heb kunnen bestellen! :D filmpjes zien er goed uit! bedankt daarvoor

Duidelijk kost die bij mijn dealer rond de 150 euro, echter alleen online te bestellen.
Twijfel of ik hem wel of niet zal nemen.

Krijg ik wel 't volgende conflict: stel ik kan niet aan Rubro komen, maar wel de Zena Cakebox voor €100 of deze voor zeg €150... damn, wat een vraagstuk...of niet? Hmmm...

Ik zou zeggen; beide. :D
Dat ben ik zelf ook van plan (ik kan niet aan Rubro komen, dus de Immortal Gold van Rubro valt sowieso voor mij weg, een keuze is dan makkelijk gemaakt.

Ik neem aan dat voor deze doorlontbak ook een minimum prijs is toch?
Prijzen verschillen redelijk wat ik dan weer wat vreemd vind terwijl de kisten van Rubro naar mijn idee overal voor dezelfde prijs te koop zijn.
Pyrovoordeel kost deze bak van royal met korting 160 euro en bij riezebos kost die 149 euro. Toch wel een verschil! Niet dat ik een giga eind om ga rijden om deze kist voor tien euro goedkoper te krijgen maar ik ga nu toch even wachten met het bestellen van deze kist tot december.

Ik neem aan dat voor deze doorlontbak ook een minimum prijs is toch?
Prijzen verschillen redelijk wat ik dan weer wat vreemd vind terwijl de kisten van Rubro naar mijn idee overal voor dezelfde prijs te koop zijn.
Pyrovoordeel kost deze bak van royal met korting 160 euro en bij riezebos kost die 149 euro. Toch wel een verschil! Niet dat ik een giga eind om ga rijden om deze kist voor tien euro goedkoper te krijgen maar ik ga nu toch even wachten met het bestellen van deze kist tot december.

Orthen heeft hem voor 139.- Bij mij staat hij te knallen om 00:00 samen met 2 100s doorlontbakken van katan.

Vind het een steeds groter verschil worden en voor 20 euro wil ik best iets verder rijden. Deze bak gaat er zeker komen maar ik wacht nog even waar ik hem haal.

Wat een afrader proberen ze rubro na te apen maar daar kunnen ze niet aan tippen met deze vlutte boeketjes.

Wat een afrader proberen ze rubro na te apen maar daar kunnen ze niet aan tippen met deze vlutte boeketjes.

Prijs technisch gezien heb je meer schoten voor je geld. Dat zijn allemaal filmpjes van cakes die gewoon echt verkocht gaan worden. Geen samples oid.
Je hebt er gewoon een gerust gevoel bij, en niet 30 paginas lang twijfelende stuiterende freaks die het een beetje te goed vinden, dat het bijna niet kan.

Tuurlijk is rubro begonnen met dit concept, maar stel dat royal de kleur oranje gebruikt, betekend dat geen 1 andere importeur die kleur mag gebruiken?

Want eigenlijk is het gewoon een sierpakket, met cakes met reserve lonten.

ik probeer nu niet Royal te beschermen. Maar wilde het even kwijt.
Gewoon ook respect voor jou mening.

Ik vind het wel goed blok tempo is goed, maar de saltues zijn niet harder dan de gewone boeketten vind ik zelf een min punt daarom zal ik dit blok niet kopen.

Ik vind dit wel een toppertje van royal, ziet er goed uit. Deze trekt me interesse wel. Het is niet eentonig veel verschillende effecten. Heb alvast op me lijstje staan om eventueel te bestellen :D

t is wel wat, maar eerder genoemde prijs van boven de 175 zou ik hier niet voor uitgeven...Maar ik geef toe, t is een leuk bedje...

Ik ben nog niet overtuigd om deze te halen dit jaar, mooi is die wel en het tempo vind ik goed.
Effecten hadden beter uitgewerkt gekunt royal kennende, moet hem eerst maar eens live zien voor me uiteindelijke keuze!

ik ben ook nog niet overtuigd!

Vind 139 euro alsnog veel geld voor deze cake, tuurlijk zijn het 240 schoten maar wel boeketjes gelijkend aan de heavy 3 4 5 potjes van dynasty.

15 cakes met 16 shots koop je voor normale prijzen rond de 100 euro, denk maar na... gaat daar nog 40% korting van af bouw je zelf zo een doos voor 60 euro!

Bied die doos dan ook gelijk aan voor 139,-. Grotere kans dat hij dan in mijn bezit was geweest.
Nu lijkt het wel alsof men er vanaf wil. Bij de meeste aanbieders is men al gezakt met de prijs.
Ben bij de demo geweest, en het meest storende aan dit product is dat de opbouw van geen meter klopt. Maar RF geeft aan dat hij hoort zoals hij is geschoten. Super start en dan een terugval, kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is geweest.

Schiet inderdaad erg rommelig, filmpje nogmaals bekeken en als je goed oplet zie je steeds meer fouten naar voren komen.

100 euro en anders komt deze er hier niet in!

ik ben ook nog niet overtuigd!

Vind 139 euro alsnog veel geld voor deze cake, tuurlijk zijn het 240 schoten maar wel boeketjes gelijkend aan de heavy 3 4 5 potjes van dynasty.

15 cakes met 16 shots koop je voor normale prijzen rond de 100 euro, denk maar na... gaat daar nog 40% korting van af bouw je zelf zo een doos voor 60 euro!

Ik vind de vergelijking met de heavy's van wolff niet een goede vergelijking. Ik heb deze box nu 2x live gezien. De boeketten zijn net zo groot als de toppers van royal zelf. En een 15/16 shots is geen 500 Gram cake, waardoor je berekening niet realistisch is in verhouding met de kalibers en samenstellingen van deze cakebox.

Kan het me ook niet voorstellen dat royal zon blok maakt en dat er dan heavy 3 boeketjes uit moeten komen. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met royal producten en ga ervanuit dat dit blok ook geen miskoop zal zijn voor wat ik ervoor betaald heb.

Je zal ook wel gelijk hebben. In je straat moet het wel heel beroerd gaan om het als teleurstellend te ervaren. Het gaf alleen niet het gevoel dat het een moet hebben product was. Al stopt men er tien dozen in één, het gaat om de beleving.
Mijn lijst betreft Rubro en Royal is 50/50. En vorig jaar zeer genoten van het RF vuurwerk eigenlijk nog meer dan dat van Rubro. Maar ik vermoed dat het kwartje dit jaar naar Rubro gaat vallen.
En we zullen het beleven straks, en je zal zien, ieder weer zijn eigen mening en eigen beleving. En zo hoort het ook! Anders wordt het erg saai!!!!

Back
Bovenaan