Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Super bedankt Hans! Aangezien ik hem ga bestellen,is dit heel handig,F,D,B,E,C,A zo ga ik hem schieten!
Ik zit met een Rubro dilemma. Weet nog niet of er in Utrecht Rubro verkocht gaat worden. Anders wist ik het wel. Ik zit er toch aan te denken om de Garden of Eden en/of de Zena Cakebox er dan maar bij te nemen.Krijg ik wel 't volgende conflict: stel ik kan niet aan Rubro komen, maar wel de Zena Cakebox voor €100 of deze voor zeg €150... damn, wat een vraagstuk...of niet? Hmmm...
Mede freaks,
Wordt eens wakker! Het is niet meer en niets minder dan een cake ass. Met daarin cakes die afzonderlijk nou verre van super zijn..
De cakes kosten afzonderlijk 33€ pst. Dit is vrij grof! 6 cakes met een gemiddelde waarde van 33€ damn kan je een heel aardig vuurwerkshow neer zetten met extreme en uitzonderlijke effecten
Daarnaast zitten er best wel wat salutes in, die per shot echt een drol kosten waardoor je sier shots erg duur worden.
Kom op, wij als freak moeten toch kunnen inzien dat er voor 200€ een prachtig doorlont project te maken is met 240shots?
Ik vind het verre van special, misschien grappig voor een standaard consument maar ik laat zulke ass vrijwel altijd links liggen, of het moet van uitzonderlijke kwaliteit zijn, neem het buurt ass. bijvoorbeeld.
Nee, dit is voor mij niks vernieuwend, vind de effecten vaak te mager en niet speciaal, zie de toegevoegde waarde van de doos ook niet echt en vind de prijs toren hoog.
Nee dit soort boxen is niet aan mij besteed. Ik kies zelf wel 5 mooie siercakes van 40€ en gooi er een SS van 25€ er achteraan en heb een 10x mooier doorlontproject dan dit voor hetzelfde geld.
Ik zit met een Rubro dilemma. Weet nog niet of er in Utrecht Rubro verkocht gaat worden. Anders wist ik het wel. Ik zit er toch aan te denken om de Garden of Eden en/of de Zena Cakebox er dan maar bij te nemen.
Beter iets dan niets.![]()
Zit wat in hoor, ook al ga je van een (in de praktijk) wat te hoge prijs uit. Maar de kunst van dit soort doorverbinddozen is wel dat het één mooie show wordt, ook al zullen er in de praktijk pauzes gaan vallen tussen de elementen. Royal probeert hier duidelijk onderscheidbare cakes (qua effecten) aaneen te lijmen dmv de salutes, zodat het één geheel wordt. Er zijn ook genoeg profblokken die ook achtereenvolgens diverse effecten laten zien, alsof het losse elementen zijn.Mede freaks,
Wordt eens wakker! Het is niet meer en niets minder dan een cake ass. Met daarin cakes die afzonderlijk nou verre van super zijn..
De cakes kosten afzonderlijk 33€ pst. Dit is vrij grof! 6 cakes met een gemiddelde waarde van 33€ damn kan je een heel aardig vuurwerkshow neer zetten met extreme en uitzonderlijke effecten
Daarnaast zitten er best wel wat salutes in, die per shot echt een drol kosten waardoor je sier shots erg duur worden.
Kom op, wij als freak moeten toch kunnen inzien dat er voor 200€ een prachtig doorlont project te maken is met 240shots?
Ik vind het verre van special, misschien grappig voor een standaard consument maar ik laat zulke ass vrijwel altijd links liggen, of het moet van uitzonderlijke kwaliteit zijn, neem het buurt ass. bijvoorbeeld.
Nee, dit is voor mij niks vernieuwend, vind de effecten vaak te mager en niet speciaal, zie de toegevoegde waarde van de doos ook niet echt en vind de prijs toren hoog.
Nee dit soort boxen is niet aan mij besteed. Ik kies zelf wel 5 mooie siercakes van 40€ en gooi er een SS van 25€ er achteraan en heb een 10x mooier doorlontproject dan dit voor hetzelfde geld.
@ Slomo: wat zijn uitzonderlijke effecten? Bijna alles is er wel zo een beetje. Welke uitzonderelijke 40 shots cakes kosten 33 euro? Naar mijn weten kosten die los meestal rond 45/55 euro. Welke doorlontboxen, zoals freaks die noemen zijn geen assortiment met daarin meerdere losse cakes?
Deze bak koop je of koop je niet als je afgaat op je eigen smaak. Wil je liever zelf een show maken dan koop je gewoon losse cakes maar om met 200 euro zonder korting een doorlontproject te maken dat 2,5 minuut nonstop doorknalt? Succes daarmee.
Een consument die deze doos koopt krijgt dus 6 losse cakes met elk een eigen uitwerking. Zou een beetje saai zijn, 6 cakes die allemaal hetzelfde doen.
Ik heb het niet over normale consumenten die dit kopen, briljant bedacht en ze zullen zeer tevreden zijn. Ik heb het over de uitinnigheid bij freaks..
Ik heb het niet over normale consumenten die dit kopen, briljant bedacht en ze zullen zeer tevreden zijn. Ik heb het over de uitinnigheid bij freaks..
Het lijkt zoveel mooier dan het daadwerkelijk is...
0,85€ per shot is degelijk, maar normaliter als je een karton koopt krijg je bijna 40% korting.. Waardoor een normale cake van 1€ per shot ineens nog maar 0,6€ per shot kost..
Daarbij komt dat er een berg salutes in zitten die excl korting toch echt niet meer kosten dan 0,5€.. Waardoor je uiteindelijk een dood normale prijs betaalt en je het voordeel van massa inkoop nergens in je prijs terug vind..
140€ zou een veel betere prijs zijn omdat je dan met een ass onderscheid kan maken van aparte blokken, op deze manier doe je dat dus niet.. En toch verblind het iedereen die ziet 33€ per cake, 40Shots, wow wat een prijs!
Even los van dit product van Royal. Meer een opmerking in het algemeen.
Weer zie ik opmerkingen voorbij komen die gaan over kortingen. Ja, kortingen zijn leuk. Maar het is te gek voor woorden dat je van extreme kortingen afhankelijk moet zijn om een prijs passend te vinden bij een product.
Om eerlijk te zijn word ik een beetje treurig van opmerkingen die beginnen met, maar met korting is het nog maar...
Je kan beter zeggen, het product heeft een goede prijs. Met een korting erover heen wordt het allemaal maar interessanter. Een goed voorbeeld hiervan is China by night. Prijstechnisch al interessant, maar met een korting echt leuk.
Dit in tegenstelling tot Buurtassortiment XXL. Waarbij je dus minimaal 30% korting nodig hebt om op de prijs van twee jaar terug zonder korting uit te komen.
Het is wat mij betreft heel simpel. Op het moment dat kortingen noodzakelijk zijn voor een goede prijs-kwaliteit-verhouding, dan betekent dat dat de bestaande prijs-kwaliteit-verhouding van een product niet goed is. Oftewel, het product is met zijn normale prijs gewoon te duur voor wat je krijgt. Think about it...
Ben benieuwd welke soort gelijke "alternatieven" jij dan kunt vinden met 240 (6x40sh) zonder korting. Dus 6 cake van 40 shots 500 gram
Even los van dit product van Royal. Meer een opmerking in het algemeen.
Weer zie ik opmerkingen voorbij komen die gaan over kortingen. Ja, kortingen zijn leuk. Maar het is te gek voor woorden dat je van extreme kortingen afhankelijk moet zijn om een prijs passend te vinden bij een product.
Om eerlijk te zijn word ik een beetje treurig van opmerkingen die beginnen met, maar met korting is het nog maar...
Je kan beter zeggen, het product heeft een goede prijs. Met een korting erover heen wordt het allemaal maar interessanter. Een goed voorbeeld hiervan is China by night. Prijstechnisch al interessant, maar met een korting echt leuk.
Dit in tegenstelling tot Buurtassortiment XXL. Waarbij je dus minimaal 30% korting nodig hebt om op de prijs van twee jaar terug zonder korting uit te komen.
Het is wat mij betreft heel simpel. Op het moment dat kortingen noodzakelijk zijn voor een goede prijs-kwaliteit-verhouding, dan betekent dat dat de bestaande prijs-kwaliteit-verhouding van een product niet goed is. Oftewel, het product is met zijn normale prijs gewoon te duur voor wat je krijgt. Think about it...