Garden of Eden

Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden, aan de ene kant vindt ik de gebruikte kleuren prachtig en zit er een goed tempo in en aan de andere kant vindt ik de uitwerkingen best wel klein en blijven ze niet echt lang hangen. Ik moet hem toch eerst eens zelf op een demo zien en dan een oordeel vellen of ik hem zou willen aanschaffen.

En wat voor prijskaartje hangt er nou dan aan?

Hoe was de boeketgrootte, goudkwaliteit en hoe hard de salutes?

Ben absoluut nog niet overtuigd...

Laatst bewerkt:
Hier het Filmpje:

(Het beste te bekijken in HD)

Zoals ik al eerder zei het begin is super, maar op het einde verliest dit blok mijn aandacht.

Sluit me aan bij de bovenstaande post mbt uitspraken over de garden of eden....
geen omgedraaide stoelen bij deze cake; prima box met vooral pluspunten in het eerste deel maar ik werd niet heel erg enthousiast...
wie weet eerst nog maar eens de prijs afwachten

Laatst bewerkt:
Nee, dan wordt het voor mij dus altijd de Event Immortal Gold. Maar ook dat is persoonlijk

Laatst bewerkt:
Niet zo gek, de kracht van Royal zit hem in zijn eenvoud. Goede, meer traditionele effecten die goed uitgevoerd zijn en bovenal stabiel presteren. Het stabiele tempo van dit blok valt gewoon op. Dat is een andere werkwijze van bijvoorbeeld een Marijn die voor aparte effecten ging of Wolff die vorig jaar voor opvallende kleurcombinaties koos.

Dit blok is qua prijs-kwaliteit als ik zo kijk voor de gemiddelde consument die een grote bak en een show wilt het meest gunstig. De bakken van Rubro gaan net te snel, die van Lesli kent een reeks slappe effecten (tails) en de prijs van Cafferata is erg hoog.

Ik vond hem toch niet slecht maar om hem toch te vergelijken met bijv de Event boxen van Rubro die vond ik er toch als ik eerlijk ben met kop en schouders boven uit steken met meer goud en meerdere effecten erin. Maar nogmaals hij is zeker niet slecht nu ff de prijs afwachten. Verder de demo zelf vond ik wel genieten. Top Royal klasse

Ik vind dit een mooie box, en 175 euro is ook geen verkeerd bedrag. Ik had zelf 200 euro of hoger verwacht, dus mij zal je over de prijs niet horen klagen. Toch vind ik de box zelf niet sterk genoeg. Er zitten hele magere boeketten tussen en dat is voor mij wel een van de belangrijkere dingen. Als die goed uitgevoerd waren was het echt een topper geweest voor die prijs. Ik laat de Immortal Gold op het lijstje en haal deze er alweer af.

vond hem tegenvallen tempo was begin goed daarna prut had er ook meer verwacht,vond dat te kleine uitwerkingen kan je beter elements6 van rubro nemen is gewoon beter naar mij mening

de prijs is vanaf 175,- in de winkel is het wat hoger

€175 is wel een erg scherpe prijs trouwens voor 6 500grammers, Immortal Gold mag dan 2 500grammers minder hebben dat verschil zie je dan weer terugverdiend in de hogere kwaliteit en grotere schoonheid van effecten.

Maar die lui van Cafferata mogen zich nou toch echt wel de ogen uit hun kop schamen met dat meerdandubbele bedrag voor hun Platina Crystal-ding...

Niet zo gek, de kracht van Royal zit hem in zijn eenvoud. Goede, meer traditionele effecten die goed uitgevoerd zijn en bovenal stabiel presteren. Het stabiele tempo van dit blok valt gewoon op. Dat is een andere werkwijze van bijvoorbeeld een Marijn die voor aparte effecten ging of Wolff die vorig jaar voor opvallende kleurcombinaties koos.
Hè, ben jij wel wakker? Fire Emblem stabiel? Dit blok stabiel met die doorschieters in 't begin? Traditionele effecten met al die opvallende multicolour, goud met sterren, salutes met crackling of fluit? Eenvoud; cakes met soms bizar veel verschillende effecten in één blok, met diverse schietsnelheden/salvo's en schietrichtingen... Even wat meer koffie d'r in, Jupilerfrk!

Hè, ben jij wel wakker? Fire Emblem stabiel? Dit blok stabiel met die doorschieters in 't begin? Traditionele effecten met al die opvallende multicolour, goud met sterren, salutes met crackling of fluit? Eenvoud; cakes met soms bizar veel verschillende effecten in één blok, met diverse schietsnelheden/salvo's en schietrichtingen... Even wat meer koffie d'r in, Jupilerfrk!

Ik heb het niet alleen over dit blok alleen, ik heb het over de gehele lijn van Royal. Als je over de gehele linie kijkt, dan presteert Royal zeer constant en dat komt mede door de opbouw van de producten. Ik kijk verder dan één blok alleen om de kwaliteit van een merk te beoordelen.

Kijk ik naar de gehele linie van Royal, die zie ik zoal:
- Peony is een traditioneel effect.
- Goudregen is een traditioneel effect.
- Palm is een tradioneel effect.
- Crackling, traditioneel effect
- En de tempoversnellingen in de bakken van Royal zijn ook consequent stabiel te noemen; die komt er namelijk altijd wel.

Royal stopt juist niet veel verschillende effecten in zijn producten, hierdoor zijn ze deze producten bij uitstek geschikt voor het werken met thema's.

Noem jij overigens de reguliere bakken met bizar veel verschillende effecten in één dan eens op.

hmmm, daar komt 'ie toch best weer gaaf en divers over, zonder doorschieters iig. Voor die lage prijs heeft de consument volgens mij toch zeker wel een goeie show in huis hoor.

Het spijt me, maar ik ken jouw stijl van discussie voeren en daar ga ik niet verder dan dit in mee, dat heeft geen zin. Zeker als je verwacht dat ik je epistels lees, en je blijkbaar mijn posts zelf niet zorgvuldig hebt gelezen, alleen dat al geeft aan dat het energieverspilling zou zijn, sorry.

Laten we maar de discussie over Garden Of Eden de ruimte laten :bye:

Back
Bovenaan