Garden of Eden

Zelf heb ik geen rare dingen meegemaakt met de producten van Royal. Geen doorschieters of wat dan ook. In dat opzicht herken ik mij niet in jouw opmerking.

Dan vraag ik mij toch af waar jij problemen mee hebt ervaren.

Kijk alleen de 2 filmpjes maar van de Garden of Eden. Op de demo een rommelbak waar geen touw aan vast te knopen is. Op de filmdemo een heerlijk doorlopend blok dat precies goed is.

Het spijt me, maar ik ken jouw stijl van discussie voeren en daar ga ik niet verder dan dit in mee, dat heeft geen zin. Zeker als je verwacht dat ik je epistels lees, en je zo te zien mijn post zelf niet zorgvuldig hebt gelezen.

Laten we maar de discussie over Garden Of Eden de ruimte laten :bye:

Jammer dat je niet bereid bent om enkele andere producten te noemen, ik had daar graag even naar gekeken. WIl namelijk weten wat er niet goed is, dat scheelt mij later zoekwerk. Dat staat los van de discussie over dit product.

Kijkend naar je eerdere post en nog eens naar het filmpje, zie ik nu het doorschieten in het begin inderdaad. Met die salutes lijkt het zo bedoeld, met dat andere effect niet. Ik krijg de indruk dat het tweede blok begint met de finale. Ik heb niet het wow-effect zoals iemand anders dat eerder omschreef en ik heb ook twijfels over dit blok. Het is mijn inziens erg gemiddeld, maar daarmee wel constant. In dat opzicht bedoel ik van stabiele, betrouwbare kwaliteit. Ik verwacht namelijk niet dat dit blok heel anders gaat presteren op een later moment. Ook heb ik niet het gevoel dat dit China kwaliteit is en dat je straks bij demo's teleurgesteld wordt als productie geschoten wordt. Dat gevoel heb ik wel bij andere merken.

Hopelijk heb ik nu mijn visie op het begrip 'constant' en 'stabiel' weten te nuanceren. Terecht dat je mij even probeerde aan te scherpen.

Als ik die video bekijk van Dmenrapstar ziet hij er heel gaaf uit! Wat een verschil dan toch met gister en voor dat geld is het zeker een gave bak hoor.. T is maar net wat een ieder ermee wil maar als ik hem zo zie heb je zeker een prachtige show in de gemiddelde straat 12.00 s avonds. Vette bak

Kijk alleen de 2 filmpjes maar van de Garden of Eden. Op de demo een rommelbak waar geen touw aan vast te knopen is. Op de filmdemo een heerlijk doorlopend blok dat precies goed is.

Ja, na een tweede en derde keer kijken, heb ik dat ook gezien. Vooral het doorschieten valt op, dat was mij ontgaan. Richardus maakte daar dan ook terecht een goede opmerking over op.

een daarom is het goed dat er in het hele land freaks zijn die filmen en dit delen op de verschillende fora's
bedankt Dmenrapstar door je fimpje ben ik weer wat positiever geworden..

Ook heb ik niet het gevoel dat dit China kwaliteit is en dat je straks bij demo's teleurgesteld wordt als productie geschoten wordt.

Deze was inderdaad productie, net als al het andere vuurwerk. Wat je gisteren hebt gezien krijg je dus ook mee de 28e-31e. Ik moet zeggen dat ik deze toch wel erg tof vindt. Ook gisteren wel, zeker in het begin. Wel jammer van de grote hoeveelheid crackling, dat was in het China filmpje wat minder.

prijs technisch is het een goeie blok en goedkoper dan immortal gold. De blok begon mooi met leuke tempo en daarna zakte het in maar het bleef wel constant. hier mijn filmpje

Nee ik was al bang dat Rubro dit jaar niet overtroffen zou worden, en dat is gister gebleken. Vind deze bak bij lange na niet in de buurt komen bij de eventboxen van Rubro, op de prijs na dan... De bakken van Rubro zijn één geheel en groots uitgewerkt, hier vind ik het karig overkomen en een opsomming van verschillende effecten.

Uhm ik vind deze cake wel wat hebben, maar niet zoals de Event Immortal Gold van Rubro. Of de Zena Cakebox die twee vind ik beter, wel heeft deze een heerlijke salute.

hmmm, effecten komen wat mager op me over op film, zeker als het tegenover die immortal gold zet. Krijg hier mee het idee dat ik naar losse cakes zit te kijken dan een groot "blok" komt ook door die rare salutes tussendoor. Toch wel een mooi product, ben benieuwd naar de prijs.

volgens mij is dat 175 euro.
Voor deze prijs vind ik het helemaal niet slecht overigens.
Maar voor de verwachtingen van te voren valt het wat tegen. Dat vind ik jammer.
Maar de prijs vind ik absoluut redelijk.
greetzz

Deze stelt mij toch wel teleur. Komt niet overeen met china filmpje. Effecten zijn niet bijzonder en waar ik mij het meest aan stoor zijn die vervelende sterren in het ti-salute boeket. Jammer.

Krijg ik wel 't volgende conflict: stel ik kan niet aan Rubro komen, maar wel de Zena Cakebox voor €100 of deze voor zeg €150... damn, wat een vraagstuk...of niet? Hmmm...

Back
Bovenaan