jejestilo074
VWC lid
Dit wordt mijn bak haha xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn toch bij mijn weten al deze samengestelde cakes?
daarin is Royal echt niet anders bezig dan andere importeurs denk ik.
greetzz
Edit:
Dit was een reactie op post van Magnolia.
dat klopt ook maar wat is soms denk is dat als men dit door krijgt dat men deze dingen liever laat staan .
kijk in mijn optiek word er toch wat met hoge ogen naar gekeken .
of zie ik dat verkeerd .
Joost, ik snap je post niet. Wat bedoel je met dat hoge ogen?
Een Royal semi prof blok,lijkt me wel wat. Dus zeg maar,een echte show in een doos. Swirling Daisy,Vuurwerk met een Kroon,Fireworks For All,zijn al een showtje opzich. Maar als dat,nog wat uitgebreider kan,Met een lekkere opbouw,en bij de finale,super los. Maar aan de andere kant,het is wel twents spul. Geen na apers!
Nou hebben ze voldaan,aan de vraag van de consument? Weetje je kan veel zeggen over deze bak (jaja losse cakes met 2 lonten,die je zelf verbint,so what?!Is uieindelijk wel een geheel,dus kortom een Bak!) Ik zeg niet dat ze speciaal naar mij hebben geluisterd,maar wel naar de vraag,van de consument,En dat is sowieso een plus punt waard!
Ik heb in iedergeval staan te genieten van deze bak. Effecten gewoon goed,niks op aan te merken,is tenslotte gewoon consumenten vuurwerk,met max 15 gram per tube! Had de prijs genomen van 200 euro,33 nog wat per cake,40 schots,ook niks te klagen. Mischien ontbrak er wat structuur,qua effecten mix,maar dat is het enige,minpuntje dan.
Er zijn trouwens absoluut andere volgordes geschoten tijdens de filmdemo-avond, en de demoavond van zaterdag. Zie maar hoe op zaterdag het palmblinkblok als 2e komt na de kleuren, terwijl op de filmdemo (zie Dmenrapstars filmpje bv.) die pas als 3e komt ná het blink-na-goudblok die op zaterdag pas als 3e of 4e kwam...
Graag helderheid over effecten per blok, en welke volgorde de juiste alfabetische volgorde was. Heb het idee dat ze telkens eindigen met een dubbele salvo salutes?