Galaticos *NIEUW 2025*

Lijkt erop dat er nog doorgelont moet worden . Later vandaag goed onderzoeken :)

Jup geen lont onderling .

Bijlagen

• 20251229_185019.jpg
    20251229_185019.jpg
    3,9 MB · Weergaven: 100
  • 20251230_105107.jpg
    20251230_105107.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 90
Zit denk ik quick match onder het visco, puur uit interesse, niet dat ik het ga doen😉, maar kan je het quick match aan elkaar binden? Of moet je dat echt bij het visco doorlonten?
IMG_1909.jpeg

Op de ombouwdoos staat het wel zonder C, dus beide worden goed gerekend door mij;)
Galaticos klinkt alsof je er een beetje mismoedig (gelaten) naar gaat staan te kijken.
Galácticos klinkt alsof je een kosmische bak ellende de lucht in jaagt.
Bekt ook gewoon niet, toch? 😂

Galaticos klinkt alsof je er een beetje mismoedig (gelaten) naar gaat staan te kijken.
Galácticos klinkt alsof je een kosmische bak ellende de lucht in jaagt.
Bekt ook gewoon niet, toch? 😂
Haha ja Rubro communiceert overal galáticos, behalve op het Label zelf.. Zelfs de omdoos Galáticos..

Ach, Ctje meer of minder, ik ga er van genieten morgen!

houd er wel rekening mee dat als je quick op quick doet , bij het laatste schot van cake 1 , eerste schot van cake 2 ook tegelijk gaat .
wellicht is juist dat stukje visco ertussen de tijd die gewenst is om dingen niet door elkaar te laten lopen :)
Moet je wel eerst al het papier wat om de quickmatch zit verwijderen. Anders gaat die verbinding denk ik niet pakken.

Maar buiten de duur van de vertraging lijkt het mij niet heel veilig met quickmatch te rotzooien

Moet je wel eerst al het papier wat om de quickmatch zit verwijderen. Anders gaat die verbinding denk ik niet pakken.

Maar buiten de duur van de vertraging lijkt het mij niet heel veilig met quickmatch te rotzooien
Gewoon laten zitten dat papier en lont gewoon zo dicht mogelijk bij elkaar draaien.
Dan heb je praktisch geen vertraging en werkt het allemaal veilig.

Zolang je geen show op muziek schiet hoeft je echt niet aan de quickmatch te zitten.

Denk aan je eigen veiligheid en blijf aub van de quickmatch af, nergens voor nodig

Back
Bovenaan