Galaticos *NIEUW 2025*

Bij mijn Galacticos zit er alleen oranje schietlont op de 3 doorlont plekken….

Meer mensen met dit probleem?
Ik heb er gelukkig verstand van maar voor de leek die de compound opnieuw wilt aansteken is dit heel gevaarlijk lijkt me

Bijlagen

• 2BCA0679-2F88-4B8C-9F23-E07841525E89.jpeg
    2BCA0679-2F88-4B8C-9F23-E07841525E89.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 71
Hoeft niet schietlont te zijn. De riakeo cakes hebben ook een roze reservelont. Bijzonder dit trouwens want ik ben hem nu ook aan het doorlonten en die van mij zijn voornamelijk grijs

Bij mijn Galacticos zit er alleen oranje schietlont op de 3 doorlont plekken….

Meer mensen met dit probleem?
Ik heb er gelukkig verstand van maar voor de leek die de compound opnieuw wilt aansteken is dit heel gevaarlijk lijkt me
Jep, hier ook hetzelfde. Erg dik lont, lijkt inderdaad op snellont. Mocht dit het geval zijn erg gevaarlijk mocht die weigeren. Zit ook geen reservelont op de laatste waaier viel mij op..

Jep, hier ook hetzelfde. Erg dik lont, lijkt inderdaad op snellont. Mocht dit het geval zijn erg gevaarlijk mocht die weigeren. Zit ook geen reservelont op de laatste waaier viel mij op..
Ik heb de verkoper geïnformeerd en die neemt contact op met de leverancier.

Het reservelont zit bij de laatste waaier verstopt aan de zijkant van de cake.

• Like
Waarderingen: M02
Hoeft niet schietlont te zijn. De riakeo cakes hebben ook een roze reservelont. Bijzonder dit trouwens want ik ben hem nu ook aan het doorlonten en die van mij zijn voornamelijk grijs
Funke had ook altijd roze op groen, volgens mij is dat meer om de lontjes uit elkaar te kunnen halen

Wát een giga doos is dit trouwens zeg. Ik hoop dat iemand bij ons dit straat toevallig dit ding tevoorschijn tovert 😅

Voor degene die 'm wel in bezit hebben, enjoy!! Ben héél benieuwd naar de filmpjes hiervan.

kleur lont maakt niks uit :) roze lont uit belgie is toevallig snel , maar er bestaat ook groen snellont ..

op cakes is het voornamelijk normaal lont ( behalve voorbij wat je kunt zien zoals quickmatch ;) ) .

op je hoede zijn kan nooit geen kwaad overigens wat voor lont je in je handen heb.

• Like
Waarderingen: M02
Ik betwijfel het in dit geval omdat ik de lont helemaal heb gevolgd tot waar hij de tube in en uit gaat en het blijft dezelfde lont. Meestal gaat hij dan over in schietlont.

Maar laten we hopen dat het visco is.

Wij hebben er verstand van maar de gemiddelde afsteker is minder voorzichtig.

Wat een ding was dit zeg!
Wel een trager stukje midden in, en de laatste 4 rijen gingen in 1x af.
Overigens was hij wel iets anders dan op het filmpje.
Ik had geen dragon eggs er in zitten

Back
Bovenaan