Pantservuist84
VWC lid
Qua naam wordt het wel steeds verwarrender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Qua naam wordt het wel steeds verwarrender
Uitkijken als je de kartonnen omdoos er niet bij krijgt want de normale doos is echt zwak en valt tijdens het tillen zowat uit elkaarWat een unit zeg. Bizar. Kijk er nu al tegenop deze te sjouwen.
Ligt eraan of je tussen pauze wil of nietZit denk ik quick match onder het visco, puur uit interesse, niet dat ik het ga doen, maar kan je het quick match aan elkaar binden? Of moet je dat echt bij het visco doorlonten?
Bekijk bijlage 1823554
Ligt eraan of je tussen pauze wil of niet![]()

Inderdaad, met 2 man getild en nog viel de normale doos uit elkaar. Zou jammer zijn als die op de parkeerplaats belandt!Uitkijken als je de kartonnen omdoos er niet bij krijgt want de normale doos is echt zwak en valt tijdens het tillen zowat uit elkaar
Op de ombouwdoos staat het wel zonder C, dus beide worden goed gerekend door mijWaarom noemt iedereen deze Galaticos ipv GalaCticos? Staat echt kneitergroot op de doos namelijk![]()

Galaticos klinkt alsof je er een beetje mismoedig (gelaten) naar gaat staan te kijken.Op de ombouwdoos staat het wel zonder C, dus beide worden goed gerekend door mij![]()
Haha ja Rubro communiceert overal galáticos, behalve op het Label zelf.. Zelfs de omdoos Galáticos..Galaticos klinkt alsof je er een beetje mismoedig (gelaten) naar gaat staan te kijken.
Galácticos klinkt alsof je een kosmische bak ellende de lucht in jaagt.
Bekt ook gewoon niet, toch?![]()
Moet je wel eerst al het papier wat om de quickmatch zit verwijderen. Anders gaat die verbinding denk ik niet pakken.houd er wel rekening mee dat als je quick op quick doet , bij het laatste schot van cake 1 , eerste schot van cake 2 ook tegelijk gaat .
wellicht is juist dat stukje visco ertussen de tijd die gewenst is om dingen niet door elkaar te laten lopen![]()
Gewoon laten zitten dat papier en lont gewoon zo dicht mogelijk bij elkaar draaien.Moet je wel eerst al het papier wat om de quickmatch zit verwijderen. Anders gaat die verbinding denk ik niet pakken.
Maar buiten de duur van de vertraging lijkt het mij niet heel veilig met quickmatch te rotzooien