[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag allemaal,

Onze website is (bijna) up-to-date!

Allereerst en zoals meerdere keren ook aangekondigd... Bijbestellen kan niet meer op jouw eventuele ochtendblok tussen 06:00-10:00 uur! Bestellen kan, maar dan moet je de artikelen later afhalen. Je kunt dus een 'gewoon' tijdvak selecteren - bijvoorbeeld tijdens de speciale avondopening op 28 december. Simpele reden: praktisch alles zit vol en wij zullen dus vanaf 09:00 uur op 28 december onze bunkers aanvullen met (de nieuwste) producten.

Niet alles staat online, dus er komen nog wat nieuwe artikelen bij, maar die gaan we met wat extra aandacht hier introduceren met wat leuke introductiedeals! Wie durft een gokje te wagen welke artikelen dit zullen zijn? ;-)

Speciale aandacht voor de bunkeropruiming en artikelen met een op=op label. Deze gaan uit ons assortiment of komen niet meer terug bij Wolff. Zitten nog een paar toppers tussen dus dan heb ik het maar gezegd.

BOXENACTIE! (even snel gekopieerd van de shop... -->)

Bij aanschaf van 3 verschillende (of meer) showboxen ontvangt iedereen dit jaar opnieuw een extra box helemaal GRATIS! Wij kondigen binnenkort aan welke box, maar wij zullen jullie niet teleurstellen ;-)

Let op, alleen boxen met de tekst '[3+1]' achter de naam tellen mee. Geef als opmerking bij uw bestelling mee: GRATIS compoundbox en wij zorgen dat het artikel aan uw bestelling wordt toegevoegd.​

Overige voorwaarden:​

• Per klant kunt u één keer gebruik maken van deze actie
  • De actie geldt alleen wanneer u 3 verschillende boxen tegelijk aanschaft in één order
  • Tijdelijk kan een artikel uit de '[3+1] actie' gehaald worden - dan telt de actie niet achteraf alsnog mee
Veel plezier met ontdekken en tot later.

Groeten, Jan

Goedemiddag allemaal,

Onze website is (bijna) up-to-date!

Allereerst en zoals meerdere keren ook aangekondigd... Bijbestellen kan niet meer op jouw eventuele ochtendblok tussen 06:00-10:00 uur! Bestellen kan, maar dan moet je de artikelen later afhalen. Je kunt dus een 'gewoon' tijdvak selecteren - bijvoorbeeld tijdens de speciale avondopening op 28 december. Simpele reden: praktisch alles zit vol en wij zullen dus vanaf 09:00 uur op 28 december onze bunkers aanvullen met (de nieuwste) producten.

Niet alles staat online, dus er komen nog wat nieuwe artikelen bij, maar die gaan we met wat extra aandacht hier introduceren met wat leuke introductiedeals! Wie durft een gokje te wagen welke artikelen dit zullen zijn? ;-)

Speciale aandacht voor de bunkeropruiming en artikelen met een op=op label. Deze gaan uit ons assortiment of komen niet meer terug bij Wolff. Zitten nog een paar toppers tussen dus dan heb ik het maar gezegd.

BOXENACTIE! (even snel gekopieerd van de shop... -->)

Bij aanschaf van 3 verschillende (of meer) showboxen ontvangt iedereen dit jaar opnieuw een extra box helemaal GRATIS! Wij kondigen binnenkort aan welke box, maar wij zullen jullie niet teleurstellen ;-)

Let op, alleen boxen met de tekst '[3+1]' achter de naam tellen mee. Geef als opmerking bij uw bestelling mee: GRATIS compoundbox en wij zorgen dat het artikel aan uw bestelling wordt toegevoegd.​

Overige voorwaarden:​

• Per klant kunt u één keer gebruik maken van deze actie
  • De actie geldt alleen wanneer u 3 verschillende boxen tegelijk aanschaft in één order
  • Tijdelijk kan een artikel uit de '[3+1] actie' gehaald worden - dan telt de actie niet achteraf alsnog mee
Veel plezier met ontdekken en tot later.

Groeten, Jan
Daar zal ik vast nog wel gebruik van gaan maken. Leuke actie

Website is live en je kan bestellen. Echter vanaf 11 uur ophalen, eerdere bestelling op 10:00. Helaas kan ik dus niet meer bestellen en zal ik een kleine bestelling elders moeten doen. Zonde.

Laatst bewerkt:
Shop is open - afhaalblokken zijn er vanaf 11:00 uur op 28 december.

Hoe graag wij ook iedereen willen servicen met extra producten tijdens de ochtendblokken, dit zal vooralsnog niet gaan want we zitten letterlijk vol. Weet iemand nog een bunker met een grotere opslag in of rond Utrecht die beschikbaar is? :d

Er zijn nog wel wat artikelen die je extra kunt bijbestellen en kunt omzetten naar je gewenste afhaalblok in de ochtend. Sowieso alles uit de bunkeropruiming kan je rustig bestellen maar er zijn er nog wel een aantal. Alles wat nieuw is, kan sowieso niet en komt bij ons later in de ochtend binnen. Twijfel je over een artikel, stuur dan gerust een PM maar ik denk dat de meesten van jullie wel in de gaten hebben gehouden wat er wel/niet meer beschikbaar was tijdens onze laatste uitverkoop?

Fijne avond en tot snel!

Website is live en je kan bestellen. Echter vanaf 11 uur ophalen, eerdere bestelling op 10:00. Helaas kan ik dus niet meer bestellen en zal ik een grote bestelling elders moeten doen. Zonde.
Hee Rik,

Of je blijft gezellig even een kop koffie drinken en met wat geluk staat ook je tweede bestelling voor 11:00 uur klaar - in het ergste geval moet je een uurtje wachten. Nu is 11:00 uur nog vrij ghehe :idea:

Elders een grote bestelling halen, kan je doen. Maar dan moet je toch al 2x rijden en dan kan je netzo goed nog een keer langskomen voor onze service :p2

Even een gokje wagen qua introductieaanbieding: ik hoop de Viva de vita! Voor een leuke aanbieding ga ik hem aanschaffen😊
Super tof label he! En natuurlijk super product - maar dit cakeassortiment is het niet. Het is een compound.

Echter hebben wij nu nog iets beters op de shop staan! Namelijk de Disturbed 6x19 shots. Wolff kennende zal de Viva de Vita weer waanzinnig en (bijna) net zo goed presteren, maar het kruit van de Disturbed is al wat droger :p2

Dat is altijd een leuke actie en als jullie nou kunnen garanderen dat het geen 20 mm pruttelbak is maar een 25 mm of meer dan duik ik er even in :bye:

Om de meesten van jullie niet teleur te stellen, moeten we met minstens een 25mm compound op de proppen komen. Dus dat zullen we dan maar doen zeker 🤪 Uiterlijk deze week horen jullie welke box het is. PS heb je helemaal geen 20mm boxjes?

Om de meesten van jullie niet teleur te stellen, moeten we met minstens een 25mm compound op de proppen komen. Dus dat zullen we dan maar doen zeker 🤪 Uiterlijk deze week horen jullie welke box het is. PS heb je helemaal geen 20mm boxjes?
Haha duidelijk en nee. En ook losse cakes slechts incidenteel .

Natuurlijk wel, hoeveel king crackling heb je al verkocht😂 of pyro league. Heb ook de supercharged, ook een fijne 20mm bak

Natuurlijk wel, hoeveel king crackling heb je al verkocht😂 of pyro league. Heb ook de supercharged, ook een fijne 20mm bak
Ik ben het met je eens hoor, zijn echt leuke blokjes voor 20mm en sommigen zijn beter dan 30mm. Niets negatiefs naar de andere producten of importeurs, maar iedereen kan reacties van andere boxen lezen he. Dus ik durf wel te claimen dat vorig jaar de Centurion bijvoorbeeld (20mm) beter was dan die hardcore clown (30mm) zullen we maar zeggen. Dus ja wat is 30mm dan waard he? :p2

Back
Bovenaan