[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ik zal eens kijken. Snap het gevoel bij dit pakket en de gave labels, maar 49,95 voor een kind-off meterpakketje waar alleen een unieke draaizon in zit, hmmm... Nog meer geïnteresseerden? Als er veel vraag is, zullen we een paar karton bestellen he.
Ja ik zei de gek. Deze moet je hebben. :kerst:

Dat was volgens mij de laatste Tycoon. Ik kan hem niet meer bestellen jammer genoeg

Dat gevoel ken ik maar als tegoed.

Ik wilde enkel even kijken of de Tycoon echt niet meer te bestellen valt.. word ik afgeleid door de Furious. In eerste instantie negeer je dat maar puntje bij paaltje gaat die Face ID van de bank wel erg soepel hoor. ;)

Ik wilde enkel even kijken of de Tycoon echt niet meer te bestellen valt.. word ik afgeleid door de Furious. In eerste instantie negeer je dat maar puntje bij paaltje gaat die Face ID van de bank wel erg soepel hoor. ;)
Ik zit nu weer te vaak naar Pyro Paradiso te kijken. Toch maar even de nieuwe artikelen afwachten. Ik vind bijna alle Wolff bakken dik

Ruggengraat?😂

Goedemiddag allen,

Even een update. Je kunt alleen vandaag nog profiteren van de aanbiedingen zoals ze nu nog op de shop staan. Daarna gaan we even offline om de shop helemaal klaar te zetten met het nieuwe assortiment, nieuwe prijzen en de nieuwe boxenactie. Hoe lang dit gaat duren, is moeilijk te voorspellen maar wij proberen natuurlijk ook zelf dit onderhoud zo kort mogelijk te houden.

Groeten, Jan

Ook nog maar even gebruik gemaakt van de mogelijkheid en je van de laatste pyro paradiso afgeholpen en een fire festival, thnx Jan!
Veel plezier met deze toppers. Inmiddels ook begrepen dat de Fire Festival niet meer geïmporteerd zal worden door Wolff helaas. Toch een iconische box voor de liefhebber. Daarnaast gaat ook de Fire Valley niet meer terug komen (zo lang de voorraad strekt). Komen wel prachtige producten terug natuurlijk maar toch altijd jammer om te horen.

Back
Bovenaan