[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Dat de marges wel eens krap konden zijn wisten we, maar zo krap dat de prijzen nog niet door de leveranciers bekend gemaakt kunnen worden vind ik toch wel zorgwekkend. Je kan toch een ruime marge aanhouden van 40% zoals heel gebruikelijk is in de retail? Dan kan je een inkoopprijsstijging van 10% makkelijk opvangen.

Dat de marges wel eens krap konden zijn wisten we, maar zo krap dat de prijzen nog niet door de leveranciers bekend gemaakt kunnen worden vind ik toch wel zorgwekkend. Je kan toch een ruime marge aanhouden van 40% zoals heel gebruikelijk is in de retail? Dan kan je een inkoopprijsstijging van 10% makkelijk opvangen.

De importeurs kunnen het niet zien aankomen maar afgelopen jan/feb wisten ze wel al dat het ging stijgen.:bonk:

Goedemiddag allen,

Het is enige tijd stil geweest, maar niet zonder reden.

Inmiddels terug van vakantie en vlak voor de vakantie bericht gekregen dat de inkoopprijzen opnieuw herzien moeten worden (stijgende kosten, duurdere containers, etc. etc.). Wij willen eerst weten wat de inkoopprijzen concreet voor ons gaan betekenen, zodat we de prijzen waar nodig kunnen herzien.

Tot later.

Groeten, Jan
Hey Jan,

Ben je al klaar met de rekenmachine? We staan te trappelen voor nieuwe aanbiedingen 🤪

Goedemiddag allemaal!

Vandaag samen gezeten met de collega's en Wolff vuurwerk. Er komen leuke acties aan en jullie kunnen deze maand het nodige aan updates verwachten > nieuwe producten, nieuwe acties (boxen actie?), etc. etc. Voor de korte termijn zullen we het bestaande assortiment deze week nog updaten en de shop zal snel live staan met extra afhaalmomenten. Nieuwe artikelen staan nog niet allemaal klaar in onze 'kruitbank-databank' maar misschien maak ik nog handmatig wat nieuwe artikelen aan als het te lang duurt. Zitten een paar hele gave nieuwe producten tussen namelijk die ik snel wil laten zien aan jullie :D

Tot snel!

Goedenavond inmiddels alweer,

Direct ff doorpakken dan maar. Jullie hoeven niet te wachten want onze webshop staat live met actieprijzen! Weliswaar met het bekende assortiment (indien voorradig), maar nog wel voor de laatste bekende prijzen. In ieder geval gelden de prijzen nog deze week én zo lang de voorraad strekt omdat het om bunkervoorraad gaat.

Let op, heb je eerder een order geplaatst? Samenvoegen kan op dit moment nog steeds. Zodra het nieuwe assortiment live staat, kan dit niet meer. Je kunt nieuwe artikelen uiteraard wel bestellen, maar die zul je op de nieuwe/andere afhaalblokken moeten oppikken. Alle afhaalblokken voor 2024 zijn inmiddels beschikbaar. Zelfs afhaalblokken op zaterdagavond 28 december tot 23:00 uur!

Tot de volgende update.

Ha Jan, voor sommige items staan nog de hogere advies prijzen live, bij een aantal gaat het wel goed en staan de actie prijzen live.

Dank voor de updates, goed dat jullie weer van de partij zijn!

Lekker bezig Jan! Ben ook benieuwd naar de nieuwe artikelen.
Bij deze gelijk even een vraagje/ sneak preview.. komt het red lantern pakket ook in jullie assortiment?

Lekker bezig Jan! Ben ook benieuwd naar de nieuwe artikelen.
Bij deze gelijk even een vraagje/ sneak preview.. komt het red lantern pakket ook in jullie assortiment?
Ik zal eens kijken. Snap het gevoel bij dit pakket en de gave labels, maar 49,95 voor een kind-off meterpakketje waar alleen een unieke draaizon in zit, hmmm... Nog meer geïnteresseerden? Als er veel vraag is, zullen we een paar karton bestellen he.

Ha Jan, voor sommige items staan nog de hogere advies prijzen live, bij een aantal gaat het wel goed en staan de actie prijzen live.

Dank voor de updates, goed dat jullie weer van de partij zijn!
Zal straks nog een keer helemaal nalopen en actieprijzen goed zetten waar nog nodig. Adviesprijzen zijn ook omhoog gegaan bij meeste artikelen dus wordt een flinke update om alles conform de lijsten te zetten nog - maar geef ik me nog eventjes de tijd voor. Thanks Happyfeet voor de feedback!

Heerlijk Jan! kijk uit naar de nieuwe artikelen.. heb voor nu nog maar ff de Tycoon en wat cakes erbij gescoord.
Stuifie! Daar ga je geen spijt van krijgen, dikke bak die Tycoon!

Maarehh,,, zou wel wat budget overhouden als ik jullie was voor de nieuwe artikelen die nog gaan komen haha

Ik zal eens kijken. Snap het gevoel bij dit pakket en de gave labels, maar 49,95 voor een kind-off meterpakketje waar alleen een unieke draaizon in zit, hmmm... Nog meer geïnteresseerden? Als er veel vraag is, zullen we een paar karton bestellen he.
Ik zeg er gelijk eerlijk bij dat 49,95 echt te veel is inderdaad. Ik hoopte op een scherpere actieprijs. Al denk ik dat het in de winkel bij de losse verkoop ook wel gekocht wordt door die klanten met nostalgie.

Back
Bovenaan