[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,
Ik hoor her en der berichten over de Big Box van Magnum dat deze niet geleverd kan/mag worden.
Weet iemand hier meer over of dit klopt en zoja, waar deze door wordt vervangen?

Ik hoor graag!

Wat is her en der? Her en der op het forum hoor ik er niets over. Niet vervelend bedoeld naar jou persoonlijk hoor, maar laten we alsjeblieft dit soort vage berichten voorkomen. De kruitstress neemt nu toe en dit soort berichten kan als een lont in het kruitvat werken en voor je het weet heb je een explosie aan reacties waardoor niemand door de pijlen het vuurwerk meer ziet…

:wink::bonk:

Wat is her en der? Her en der op het forum hoor ik er niets over. Niet vervelend bedoeld naar jou persoonlijk hoor, maar laten we alsjeblieft dit soort vage berichten voorkomen. De kruitstress neemt nu toe en dit soort berichten kan als een lont in het kruitvat werken en voor je het weet heb je een explosie aan reacties waardoor niemand door de pijlen het vuurwerk meer ziet…

Haha, het was ook maar een interesse vraag. We gaan het meemaken bij het afhalen :blink:

ik ben benieuwd hoe dit jaar gaat verlopen , valt me op dat veel tubes kleiner zijn als 1,2 inch,,maar wel de prijs van 1,2 inch
begint op de supermarkt te lijken , minder voor meer geld

Goedemiddag,
Ik hoor her en der berichten over de Big Box van Magnum dat deze niet geleverd kan/mag worden.
Weet iemand hier meer over of dit klopt en zoja, waar deze door wordt vervangen?

Ik hoor graag!

Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. "vuurvriend" lijkt een account aangemaakt te hebben puur om deze vraag te stellen. Zijn bron is "her en der". Er zijn mensen in ons 'wereldje' die ook dagelijks actief op dit forum zijn. Het zou kunnen, maar acht de kans minimaal. Anders hadden we het vast al lang gehoord.

Eens moet je eerste vraag/reactie zijn en je eerste account, dit was die van mij. Door jullie reactie ben ik dit forum wat meer gaan bekijken en doorlezen. Ik vond later dat de vraag over de Big Box al eens gesteld was, mijn vraag was dus n.v.t. ;). Al doende leertmen, lijkt me!

Eens moet je eerste vraag/reactie zijn en je eerste account, dit was die van mij. Door jullie reactie ben ik dit forum wat meer gaan bekijken en doorlezen. Ik vond later dat de vraag over de Big Box al eens gesteld was, mijn vraag was dus n.v.t. ;). Al doende leertmen, lijkt me!

Kruitstress doet veel met mensen hier. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan