Levensgenieter
VWC lid
* dubbel gepost excuus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is de mysterybox al bekend? Zero Tolerance of Immortal Gold heeft mijn voorkeur![]()
Masterline All-inn pakket
€39,95 €12,95
Vuurwerkpakket met verrassend goede cakes, fonteinen en kaarsen voor een spotprijs. Bij het afhalen van uw vuurwerk dient u 2 volle supermarkt spaarkaart in te leveren om van deze kortingsprijs te kunnen profiteren.
16 op voorraad
Uhhhh.. huh ?![]()
Hahaha oké top!
Weet u ook of de 'Skies of Gold' in het assortiment komt? Ik zag wel Profi/ Katan spul voorbijkomen. Deze cake heeft mij vorig jaar verbaasd qua effect breedte en prijs kwaliteit verhouding.
Deze cakes vliegen de deur uit, dat weet ik zeker! Ik zou er wel een paar van willen bestellen.
https://www.youtube.com/watch?v=bOV7CUPw_xU
Ook zag ik dat jullie vorig jaar nog een batch hadden van de 2007 versie 'Cruise Rockets' verkopen jullie deze weer dit jaar ?
Mvg
PS:
In dat vakje van Speciale weekaanbieding staat: 1 + 1 gratis. Maar bij sommige producten staat het er nog specifiek bij gemeld (bij de prijs) en bij sommigen ook niet. Maar als het daar staat geld het dus wel?
PPS:
Hahaha.. Er viel me nog iets op. Die Pro Rockets 2 staat bij de omschrijving 10 pijlen. Dit horen er echter 8 te zijn.. Om teleurstellingen te voorkomen.. Als u me vervelend vind moet u het zeggen hoor![]()
Vanaf elke week nu nieuwe producten in de weekactie?
Dank Vuurwerkland
Maar nu is 1 ding nog niet helemaal duidelijk..
U zegt als het er bij staat is het 2 voor 1.
Maar je hebt dit kopje
Bekijk bijlage 23939
Waarin staat 2=1 alleen staat het niet bij het product zelf vermeld zoals bij 'Delicius Thunder'
Mvg
We gaan kijken of we de skies of gold kunnen opnemen in ons assortiment!
Helaas zijn de oude cruise rockets uitverkocht
Als er bij staat (2 halen = 1 betalen) Krijg je er inderdaad twee
Bedankt voor de oplettendheid!We voegen soms op een dag zoveel producten toe dat we af en toe een foutje maken! :
Op dit moment zullen we nog niet wekelijks met een nieuwe weekactie komen (Het is immers 'nog maar' augustus![]()
Weer een bestelling geplaatsthahaha. Moeilijk om vanaf te blijven hoor
Yellow Devil Box nu ook uitverkocht. Sorry jongens
De Mysterybox is nog niet bekend!
Misschien gaat het niet om een Rubro box.....![]()
Haha, hou het inderdaad spannend!Je snapt natuurlijk wel dat hoe eerder we weten welke box het is, hoe eerder we de rest van de bestellingen kunnen doen
De foto was trouwens wel degelijk een Rubro box en jullie kennende zal het minimaal een Immortal Gold of de Zero Tolerance zijn. Mocht het onverhoopt toch een andere zijn dan zal een Big Platina Crystal of de Cruel Traction de teleurstelling zeker verzachten![]()