[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is de 4 seasons niet.... :wink:

Wat is het dan wel? :)

Helaas mogen we van de importeur nog geen naam bekend maken! Het gaat om een nieuw item namelijk! Voor de liefhebbers van goud zitten jullie goed!

Jullie gaan zeker geen spijt krijgen van deze aankoop! Na de importeursdemo's zullen we bekend maken om welke box het gaat :wink:

Er zal dit jaar nog een keer een mysterybox actie plaats vinden! Houdt het forum of onze site in de gaten!!! :)

Ook al heb ik niets gekocht het maakt me toch altijd ontzettend nieuwsgierig!! In mijn ogen zijn jullie toch wel altijd goed bezig met zeer leuke acties. Jammer dat ik er geen gebruik van maak simpelweg omdat t te ver is!�� anders wist ik het wel...

Ben al lang blij dat het niet de 4 seasons is. Het zal wel de verbeterde versie van de Immortal Gold zijn met de burst en de spreiding van de Cruel traction :p

Nee VWLOutlet kennende zal het zeker de moeite waard zijn. Ik kijk al uit naar de volgende Mytstery box actie.

Ben al lang blij dat het niet de 4 seasons is. Het zal wel de verbeterde versie van de Immortal Gold zijn met de burst en de spreiding van de Cruel traction :p

Nee VWLOutlet kennende zal het zeker de moeite waard zijn. Ik kijk al uit naar de volgende Mytstery box actie.

Lijkt me geen slecht idee :wink:

Ik vind persoonlijk de 4 seasons meer spektakel brengen dan de immortal gold, 4 seasons schiet veel meer met tempo. Dit kan natuurlijk ook persoonlijk liggen.

Mike, smaak is inderdaad persoonlijk. Ikzelf vind de 4 seasons erg rommelig en lastig in te passen in een project met een bepaalde opbouw. Daarnaast vind ik het een slapper aftreksel van de Cruel Traction, ook al weet ik dat die veel later op de markt kwam dan de 4 seasons.

Gister avond waren wij uiteraard ook aanwezig bij de demo van Rubro!

We hebben weer toffe producten gezien! Welke producten zouden jullie graag in ons assortiment zien? :D

Zaterdag zullen we weer met een weekactie komen!! Tevens zullen we de kartonactie aanvullen met nieuwe artikelen! :D

De zero tolerance van rubro lijkt me een no-brainer voor in het assortiment.
Kan alleen maar dromen dat dit de mistery box was.
Daarnaast zie ik ook de horizon z-3 en de narcotic graag op de site verschijnen.

Buiten de rubro producten, hoop ik nog steeds dat de colorful peony van cafferata weer terug komt in het assortiment, moet hiervan 3 kartonnen hebben voor mijn finale dit jaar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan