[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Transformer

Van €49,50 Voor €19,00

Transformer.jpg

Van €49,50 Voor €19,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/transformer/

We hebben al meerdere keren de vraag gekregen tot wanneer wij de prijzen hanteren zoals deze nu op de site staan. Waar veel winkels hun 'vroege freakactie' 1 september hebben beëindigd , gaan wij door tot 30 september! :) Hierna zullen de prijzen iets stijgen!

Oké !
Zullen er tot die tijd nog nieuwe producten toegevoegd worden? Of is het nu wat het is..
Komen de lightyear pijlen nog voor die tijd bvb? Of de Skies Of Gold?

MVG!

Oké !
Zullen er tot die tijd nog nieuwe producten toegevoegd worden? Of is het nu wat het is..
Komen de lightyear pijlen nog voor die tijd bvb? Of de Skies Of Gold?

MVG!

Er zullen nieuwe producten worden toegevoegd, of hier de light year en skies of gold bij zullen zitten weten we nog niet.

Het is niet zo dat de prijs per 1 oktober naar de adviesprijzen gaan hoor! We blijven scherp :wink:

Komt de Big 19 van Wolff nog terug? of komt er nog een vervanger voor?

Of de big 19 nog terug komt kunnen we op dit moment nog geen uitspraken over doen, we hebben op dit moment de Extreme Salute 2.0 en het buurt assortiment op de site staan.

Hmm, geen Flacid Cannon voor leuk prijsje? :D

Het is wel de bedoeling om de Flacid Cannon te laten terug komen in het assortiment. We hopen binnenkort de Rubro artikelen aan te vullen en de nieuwe op de site te plaatsen :wink:

Buurjochie wees me er net op haha. Van zelfde ongeduldige gassie (die ik zelf aan 't virus geholpen heb met m'n dikke shizzle) de vraag: "wanneer komen de nieuwe Wolff producten online?"
Goeie vraag, nou er geen winkeliersdemo is dit jaar van ze dus moeilijk een ijkdatum te vinden.
Moet wel bekennen dat ik 'm ook zelf aan die vraag hielp omdat hij goedkopere potten zoekt en ik 'm adviseerde te wachten op 't nieuwe Wolff spul :D

Buurjochie wees me er net op haha. Van zelfde ongeduldige gassie (die ik zelf aan 't virus geholpen heb met m'n dikke shizzle) de vraag: "wanneer komen de nieuwe Wolff producten online?"
Goeie vraag, nou er geen winkeliersdemo is dit jaar van ze dus moeilijk een ijkdatum te vinden.
Moet wel bekennen dat ik 'm ook zelf aan die vraag hielp omdat hij goedkopere potten zoekt en ik 'm adviseerde te wachten op 't nieuwe Wolff spul :D

We zullen even contact opnemen met Wolff over de nieuwe producten! :wink:

Misschien zijn de budgetcakes van Royal en Rubro interessant voor je buurjongen? :)

Heb zo snel mogelijk de horizon z-3, de zero tolerance, en de narcotic besteld.
Helaas heb ik nu geen geld meer over.
Ik hoop dat er nog een 4 seasons, en 2 magnus maximus overblijven voor het einde van de maand,
want dat zijn de volgende op mijn lijstje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan