Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Juist. Dat had ik ook dus..Hier ook aangemeld, al is het maar als het allemaal ooit door gaat, een hoop ambtenaren op het gemeentehuis hoofdpijn te bezorgen.
Juist. Dat had ik ook dus..
Dan was woonplaats ook praktisch geweest. Onze gemeente heeft veel dorpen.Ook aangemeld, uit nieuwsgierigheid vooral.
@HVLV: er wordt gevraagd naar de plaats waar je woont, is dat om geinteresseerden desgewenst met elkaar in contact te kunnen brengen?
Dit is te bepalen door de gemeente.Ik hoor veel over een afstand die tot het vuurwerk gehouden moet worden, is dat gewoon 8 meter zoals nu geadviseerd of meer?
We starten nu eerst zo. Zodat we in ieder geval de geïnteresseerde op de hoogte kunnen houden. In een later stadium kan het zijn, afhankelijk van of de AmvB er doorheen komt, dat we je gaan vragen om meer gegevens aan te leveren.Ook aangemeld, uit nieuwsgierigheid vooral.
@HVLV: er wordt gevraagd naar de plaats waar je woont, is dat om geinteresseerden desgewenst met elkaar in contact te kunnen brengen?
Zeker niet, het word nu juist nog vele male makkelijker om niet te voldoen aan de gestelde voorwaarden. Niet voldoen = geen verbod.Zoals het nu op rtl nieuws staat is het klaar. Alleen nog vuurwerk als je vereniging hebt opgericht en compensatie komt later
Je zal het niet geloven, maar Aartsen is zelf ook een liefhebber.Tis niks die aartsen is vvd.. toch akkoord onder strenge voorwaarden doet wel heel erg hard zijn best om het dit jaar in te laten gaan of zie ik het verkeerd..zou het zo lang mogelijk moeten tegenhouden..opstaan tegen het werkelijke probleem niet overstag gaan naar die kletspraters
In huis mag niet. Alleen op de afsteeklocatie onder constante bewaking van de vereniging/stichting.Iedereen dalijk zn eigen vereniging met 200kg in huis![]()
Hoop dat er meer volgen
Heb namelijk het idee dat met HVLV, AI en control c + v je zo een volledig plan indient waar ze niet 1,2,3 omheen kunnen haha. En dus ook echt tijd en energie in moeten stoppen.

Dank allen voor het vertrouwen!
Onze eerste inzet blijft uiteraard tegen het vuurwerkverbod. Wij zijn ook alles behalve blij met hoe de AmvB nu uitgewerkt is.
Het voordeel is nu wel dat het nog langer gaat duren met de uitwerking van de verschillende voorwaarden. En, niet voldoen aan de voorwaarden, is geen vuurwerkverbod. Dat is verankerd in de wet.
Gisteren zaten we met een politieke partij aan tafel, volgende week met het ministerie van I&W. We blijven knokken voor het behoud van onze traditie.
Dit is te bepalen door de gemeente.
We starten nu eerst zo. Zodat we in ieder geval de geïnteresseerde op de hoogte kunnen houden. In een later stadium kan het zijn, afhankelijk van of de AmvB er doorheen komt, dat we je gaan vragen om meer gegevens aan te leveren.
Zeker niet, het word nu juist nog vele male makkelijker om niet te voldoen aan de gestelde voorwaarden. Niet voldoen = geen verbod.
Je zal het niet geloven, maar Aartsen is zelf ook een liefhebber.
In huis mag niet. Alleen op de afsteeklocatie onder constante bewaking van de vereniging/stichting.
![]()
Dank allen voor het vertrouwen!
In huis mag niet. Alleen op de afsteeklocatie onder constante bewaking van de vereniging/stichting.
Ach in de jaren 80 moest men kerstbomen, pallets en autobanden 'bewaken', nu 200kg vuurwerk.Haha dit is toch niet te doen? Weg gezellig samen zijn.
Waar, wanneer en wie mogen het dan ophalen? Zou het lekker in de auto laten staan als je het de 31ste in de middag zou ophalen. Dan 30 minuten voor stoken op locatie zetten.
Ach in de jaren 80 moest men kerstbomen, pallets en autobanden 'bewaken', nu 200kg vuurwerk.
Nee, die inschatting kunnen we pas gaan maken op het moment dat er een definitief aangenomen versie ligt.Durven jullie een schatting te maken van wat je straks kwijt bent aan kosten voor de vereniging en vergunningen en alle onkosten? Zeg maar alles zonder het vuurwerk erbij bedoel ik.
Dat is een goede vraag. Alhoewel je denk ik eerst toestemming moet hebben voordat je kosten gaat maken.OK. Andere vraag. Mag je als vereniging als je alles rond heb en de publieke organen in jouw gemeente er een streep doorheen zet, jou bv al geregelde beveiliging, hekwerken, ehbo inzetten bij een bevriende vereniging in de buurt die bv een te kort hebben?
Ik wil nl mn contacten en centen wel inzetten in deze onzin maar ze niet kwijtraken in deze shitheap.
Bij de winkel of importeur. Zelfs het buitenland zou een optie zijn, als je voldoet aan het RAC en je daar ook het vuurwerk wat niet afgestoken is kan retourneren op 1 januari.Waar kan je straks dat vuurwerk kopen als veel winkels gaan stoppen?