hardstylboy
VWC lid
discussie hoort er bij om de feiten te besprekenDit is een feiten topic geen discussie topic volgens mij...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
discussie hoort er bij om de feiten te besprekenDit is een feiten topic geen discussie topic volgens mij...
In dit artikel staat het letterlijk:
Als ook de compensatieregeling rond is, kan de tweede kamer gaan stemmen over of het verbod, zoals gepland, al komende jaarwisseling ingaat of een jaar later.
Als men al op deze manier een slag om de arm houd is dat een goed teken voor een bonusjaar mijn inziens.

Aartsen heeft wel tegen ambtelijk advies in de boel nog flink versoepeld. Het mooie is dat we zijn aantekeningen gewoon kunnen zien.Tis niks die aartsen is vvd.. toch akkoord onder strenge voorwaarden doet wel heel erg hard zijn best om het dit jaar in te laten gaan of zie ik het verkeerd..zou het zo lang mogelijk moeten tegenhouden..opstaan tegen het werkelijke probleem niet overstag gaan naar die kletspraters

www.hvlv.nl
Lang verhaal kort:Wat wordt er bedoeld met: verpakt bij ministeriële regeling
Dit lees ik nu meerdere keren maar is mij niet duidelijk.
en laten we er daar nou net veel van hebben...AangemeldBekijk bijlage 1825681
Zelf in verenigingsverband een vuurwerkshow organiseren met de buurt?
Stichting HVLV gaat je helpen!
De ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op, dus wij zitten niet op onze handen. Vandaag kwam naar buiten dat het afsteken van legaal siervuurwerk mogelijk blijft in verenigingsverband. Hoewel dit plan natuurlijk in beginsel onwenselijk is en geen bijdrage zal leveren aan het oplossen van de jaarwisselingsproblematiek, is het dankzij onze lobby op een veel laagdrempeliger wijze vormgegeven dan het ministerie eerst voor ogen had.
Deze ontwikkeling is voor iedereen nieuw en kan alsnog als een drempel worden ervaren. Daarom gaan wij het je zo makkelijk mogelijk maken. Schrijf je nu alvast in via onderstaande link. Dan blijf je op de hoogte van de vorderingen omtrent de invoering van de wet.
Maar nog belangrijker: Stichting HVLV gaat je dan helpen om het proces van het aanvragen, organiseren en het laten plaatsvinden van jouw vuurwerkshow zo makkelijk mogelijk te maken.
Team Stichting HVLV
Afsteken - Stichting HVLV
Ik wil graag afsteken VUl het formulier in Middels dit formulier kun je jezelf alvast inschrijven. De wet is nog niet definitief. Mocht de wet definitief worden en alle voorwaarden zijn bekend, dan houden we je op de hoogte van hoe Stichting HVLV je kan helpen met het aanvragen, organiseren en...www.hvlv.nl
Note: We zien al jullie vragen, daar maken we een samenvatting van en dan komen we erop terug.
Extra note: Bovenstaande betekent niet dat wij ons gewonnen geven. Het betekent niets meer dan dat wij positief proberen te blijven en met zijn allen het beste willen maken van een sub-optimale situatie. Ons streven en onze inzet zal zich altijd blijven focussen op het in stand houden van ons culturele erfgoed; zonder een verbod op legaal siervuurwerk.
Juist. Dat had ik ook dus..
Dan was woonplaats ook praktisch geweest. Onze gemeente heeft veel dorpen.Ook aangemeld, uit nieuwsgierigheid vooral.
@HVLV: er wordt gevraagd naar de plaats waar je woont, is dat om geinteresseerden desgewenst met elkaar in contact te kunnen brengen?