Fallas 2012; wie gaan er?

pyroboy

VWC lid
Topictitel zegt het al.. wie gaat er dit jaar allemaal naar fallas de valencia? ik zal er dit jaar voor het eerst bij zijn. heb er zin in!!!

Ja ja voor de 5e keer (met fallas zelf dan),zal ik er ook weer bij zijn!
Heb er alweer zin in blijft gewoon echt mooi
nog 2 maanden overleven,dan gaat Valencia weer beven

gr JefFreak

Ik zal er ook weer bij zijn! 2e keer wordt dit, wordt weer geweldig, ben benieuwd wanneer de schietbedrijven bekend gemaakt gaan worden!!!!:D

Helaas zal ik er dit jaar niet bij zijn.
Baal er ontzettend van, maar helaas is het nu even niet anders.

Casper, ik ben ook wel zeer benieuwd wie de schieters gaan worden, nog even wachten.

schietbedrijven zullen eind januari als goed is bekend gemaakt worden maar meestal veranderd er weinig aan behalve dat nu Vicente de nit de foc zal schieten en Ricasa een dag eerder (als het goed is)

Ik ga niet, ook al zou ik heel graag willen!
Maar ik ben nog maar 14, dus over een aantal jaren ga ik ook.

Heerlijk om zoiets mee te maken, dus over 4 jaar ga ik ook haha :p

Wat zijn de prijzen van het vuurwerk
In spanje zoal?

En wat is ongeveer toegestaan?

Er is zo veel vuurwerk te koop daar, van goedkope maar goede knallers tot duure blokken.
Maar daar draait het absoluut niet om tijdens Fallas, er is zo veel meer te doen.
Vorig jaar hadden we met 3 man voor 60 euro vuurwerk gekocht, waarvan ook nog meer dan de helft weg gegeven aan de plaatselijke jeugd daar.

Het draait daar meer om het feest opzich, wij gingen liever savonds in de taxi zitten om door heel Valencia te rijden om zo zoveel mogelijk mascleta's te pakken.
Dat is echt vele malen mooier om te gaan stoken, en het is ook nog eens een heel stuk goedkoper.

Ik heb nog twee vliegtickets in de aanbieding. Vertrek vanaf Schiphol met Transavia op de 13de en terug keer de 23ste. Voor deze twee tickets vraag ik 200 euro.Het zijn dus twee retourtjes voor die prijs.

Het is mij net even te lang Corné, maar die moet je wel kunnen slijten haha, wat een fijne prijs! :wink:

Het is mij net even te lang Corné, maar die moet je wel kunnen slijten haha, wat een fijne prijs! :wink:

Tegen de Fallas tijd zal ik ze wel kwijt zijn Mike,maar ik dacht van ik zet het ff online zodat er mensen over na kunnen denken. En voor die prijs?

Back
Bovenaan