Fallas 2012; wie gaan er?

Tsja, Dankzij Poziloc hebben we een plekkie gevonden in de buurt van El Fallero.
13de heen en 20ste weer terug op Charleroi!

DsNL, Killerdome en ik zitten in Hostel Bisbal.. zo'n 500m van Plaza del Ayuntamiento.. niet verkeerd dacht ik zo:)

Ik ben er ook samen met sisser en nick van vw magazijn 7kamp en die ouwe van mij gaat ook mee.
Oftewel we zijn met ze 4en.
15e heen en 20e weer terug.

word gezellig!

Ook aanwezig met 2 vrienden en 3 fransen die we vorige keer ontmoet hebben tijdens Fallas.
Een daar van is hier bekend als Gnarkill en heeft onlangs ook videos online gezet van Fallas 2011.
Dit wordt mijn derde keer dat ik dit prachtige festival weer mag mee maken. :)

Fallas 2012

Fallas 2012

Heren,

Ben zelf vuurwerkfreak!! mogelijk ga ik naar Fallas 2012 van 14 t/m 21 maart! Zit zelf mogelijk in het centrum van Valencia, en ben van plan om los te gaan, gaan er nog meer mensen?! Ben zelf alleen en met m'n pa, wil graag grote projecten maken maar ziet het niet zitten om als een nederlander alleen over straat te lopen:P plus het gezellig is om met meer freaks uit nederland fallas te vieren! Aangezien je niet los kan gaan in het hartje van valencia zijn er park gebieden waar je kan stoken, is er ergens een meeting? Laat het me weten ;)

Peace, blaze out

Laatst bewerkt:
Heren,

Ben zelf vuurwerkfreak!! mogelijk ga ik naar Fallas 2012 van 14 t/m 21 maart! Zit zelf mogelijk in het centrum van Valencia, en ben van plan om los te gaan, gaan er nog meer mensen?! Ben zelf alleen en met m'n pa, wil graag grote projecten maken maar ziet het niet zitten om als een nederlander alleen over straat te lopen:P plus het gezellig is om met meer freaks uit nederland fallas te vieren! Aangezien je niet los kan gaan in het hartje van valencia zijn er park gebieden waar je kan stoken, is er ergens een meeting? Laat het me weten ;)

Peace, blaze out

Gozer,

Leuk dat je ''mogelijk'' gaat, mogelijk los gaat enz. Lees alleen eerst nog even wat algemene dingen over het feest wat Fallas heet. Ik ga dit jaar voor het eerst maar kan je er toch wel even op wijzen, dat fallas niet echt HET feest is om zelf alleen maar vuurwerk af te steken.

Tuurlijk kan je zelf wel wat afsteken maar ik zou de nadruk er niet opleggen. De Mascleta's en Castillos zijn gratis en nog ook nog 'ns 100 x zo mooi als het vuurwerk wat je als consument in Spanje kan kopen. Maar lees nog wat topics door voor wat meer info, dit is niet het aangewezen topic om te praten over wat je allemaal gaat kopen in Valencia etc etc.

Succes

shadowblazer: Met het grote spul en zwaardere knallers moet je in de stad een beetje uitkijken. Ze zijn er lang niet overal van gediend. In de rivierbedding heb je al iets meer ruimte en ben je minder mensen tot last, maar ook daar wil de policia wel eens ingrijpen als het te gek gaat. Op het strand heb je alle ruimte, maar dat is weer een beetje ver van het centrum. Officieel mag je het spul boven klasse II ook alleen binnen de casals afsteken als ik het goed heb. In de rivierbedding (o.a. bij palau) en in de "kooi" op plz Ayuntamiento 's avonds laten ze het wel gaan. Maar nogmaals, maak het gewoon niet te bont!

Duidelijke info! Ik ga ook uiteraard voor de show's... achja afsteken is dan ook niet de reden en een optie om te reizen naar Valencia, ben wel op de hoogte kwa regels, nou jongens wie weet treffen we elkaar!! Have fun :D

Wederom weer aanwezig!! van 15-20 maart
enigste nadeel is dat we savond's de 15e laat pas aankomen maar het is niet anders
van mij mag het snel de 15e zijn echt mega veel zin in weer,lekker wat flinke dreunen opvangen:)

gr JefFreak

Ik zag op FPM dat wij hetzelfde vliegtuig waarschijnlijk pakken. Met een klein beetje mazzel ben je nog wel op tijd in de binnenstad (wij landen iets voor 23:00 geloof ik) om o.a. de mascleta nocturna bij cadiz mee te pakken :P
En zo te zien is er donderdagavond ook nog een castillo van Turis om 00:00 gepland. 1 van de 2 is vast nog wel mee te maken, misschien zelfs beide! :wink:

Ik zag op FPM dat wij hetzelfde vliegtuig waarschijnlijk pakken. Met een klein beetje mazzel ben je nog wel op tijd in de binnenstad (wij landen iets voor 23:00 geloof ik) om o.a. de mascleta nocturna bij cadiz mee te pakken :P
En zo te zien is er donderdagavond ook nog een castillo van Turis om 00:00 gepland. 1 van de 2 is vast nog wel mee te maken, misschien zelfs beide! :wink:

Ja idd,we landen om 22.35 maar ik ga er vanuit dat we turis om 0.00 gewoon gaan redden (ondanks dat we door de enorme drukte richting valencia moeten) ga er alles aan doen haha! en daarna als goed is nog door naar de nocturna van hopelijk ricasa idd

gr JefFreak

Klopt, gelukkig is die nocturna verplaatst, dan missen we die sowieso niet :)
En vlak ervoor of erna is er nog eentje van Ricasa in die buurt. Lekker!!

Nog 9 nachtjes slapen en we GAAAANNN!:D Gister heb ik de kleding gedrukt voor DsNL, Pyroboy en mij! Jaco heeft weer een kickuh ontwerp gemaakt.

Back
Bovenaan