BloodyFrits
VWC lid
ik ben in maart ook weer in Valencia te vinden. Zelfde groepje vrienden mee, oftewel: Het word weer Knallen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heren,
Ben zelf vuurwerkfreak!! mogelijk ga ik naar Fallas 2012 van 14 t/m 21 maart! Zit zelf mogelijk in het centrum van Valencia, en ben van plan om los te gaan, gaan er nog meer mensen?! Ben zelf alleen en met m'n pa, wil graag grote projecten maken maar ziet het niet zitten om als een nederlander alleen over straat te lopenplus het gezellig is om met meer freaks uit nederland fallas te vieren! Aangezien je niet los kan gaan in het hartje van valencia zijn er park gebieden waar je kan stoken, is er ergens een meeting? Laat het me weten
Peace, blaze out
Ik zag op FPM dat wij hetzelfde vliegtuig waarschijnlijk pakken. Met een klein beetje mazzel ben je nog wel op tijd in de binnenstad (wij landen iets voor 23:00 geloof ik) om o.a. de mascleta nocturna bij cadiz mee te pakken
En zo te zien is er donderdagavond ook nog een castillo van Turis om 00:00 gepland. 1 van de 2 is vast nog wel mee te maken, misschien zelfs beide!![]()
wij komen ook 22:30 aan ( zelfde vlucht dus )
Die nocturna van Ricasa is de 16de rond 21:00 voor zover bekend !