Fallas 2012; wie gaan er?

Ik heb nog twee vliegtickets in de aanbieding. Vertrek vanaf Schiphol met Transavia op de 13de en terug keer de 23ste. Voor deze twee tickets vraag ik 200 euro.Het zijn dus twee retourtjes voor die prijs.
Mooie prijs, maar helaas ook voor mij net wat te lang qua verblijf. De hotels enzo zitten al aardig vol en kosten een vermogen per nacht, dus 10 dagen is net wat te lang. Jammer, want dit is een hele mooie prijs!

Ik ben er ook bij, vorig jaar in oktober voor het eerst naar Valencia afgereist en dat was echt een vervelende ervaring. Dus vandaar dat ik er in Maart weer ben, samen met m'n vader:D

We zijn er van 15 tm 19 Maart, de crema zal ik helaas moeten missen maar beter de crema missen dan helemaal niks zien natuurlijk.

VALENCIA EN FALLAS!

:bye:

Ik ga ook maar eens een kijkje nemen...veel over gehoord....schijnt net zoiets als Scheveningen te zijn.

Ik ga ook maar eens een kijkje nemen...veel over gehoord....schijnt net zoiets als Scheveningen te zijn.

Leuke van Scheveningen is dan wel weer dat je allerlei landen ziet schieten, met Fallas niet, dat is allemaal Spaans... :p:wink:

Have fun! :bye:

Leuke van Scheveningen is dan wel weer dat je allerlei landen ziet schieten, met Fallas niet, dat is allemaal Spaans... :p:wink:

Have fun! :bye:

Hmm dan toch maar een hotel boeken in Scheveningen??:p
Wat raad jij aan...Scheveningen of Fallas...ik weet het niet meer.

ik zou dan toch kiezen voor scheveningen,lekker in de regen enzo,die zon in Valencia is ook allemaal maar niks en scheveningen is lekker dichtbij:)
En Fallas is geen zak aan man:P

Hmm dan toch maar een hotel boeken in Scheveningen??:p
Wat raad jij aan...Scheveningen of Fallas...ik weet het niet meer.

Ik zou voor Scheveningen gaan, meer sfeer, geen ongeïnspireerde spaanse bagger, geen mannetjes die je om de 10 minuutjes "cerveza" aanbieden en geen geluidsoverlast:D

Helaas is de vlucht naar Valencia net geboekt:
ma 12 mrt 2012
Amsterdam - Valencia
vertrek om: 17:40
aankomst om: 20:05

di 20 mrt 2012
Valencia - Amsterdam
vertrek om: 10:15
aankomst om: 12:45

Als ik het zo lees ga ik maar naar Scheveningen...begreep van Nancy ook al dat ze daar inspiratieloos schieten in Valencia.

Volgens mij heeft dit topic als titel wie er dit jaar naar Fallas gaan en niet wie er dit jaar niet gaan :rolleyes:

Back
Bovenaan