Exclusive Funky Town *NIEUW 2025*

Tja, wat moet er nog over gezegd worden. Veel is al benoemd. Heb inderdaad de indruk dat er een vonkoverslag was op het begin waardoor deze erg rommelig overkwam. De wind zal hem zeker niet goed hebben gedaan. Al met al is het een prima compound voor de actieprijzen waarvoor deze te koop was. Ben uiteindelijk zelf wel blij dat ik mij niet heb begeven door het gevoel van FOMO.

Bekijk hier mijn beelden:

(22:06)

Had deze besteld, maar niet op tijd binnen ( nacht afhaal ) of helemaal niet dat weet ik niet zeker. Kreeg een vervanger aangeboden maar na overleg iets anders uitgezocht.

Bij Huisman waren ze al binnen, dus waarschijnlijk iets wat bij jouw winkel mis is gegaan 👍
Ja klopt inderdaad, zal straks eens vragen. Ze hadden ook al problemen met de Cairo's was vanalles toegezegd maar niet veel gekregen. En wellicht door nacht afhaal ook, gaan er zo wel achter komen. Ik laat het wel weten ;)

Wat een dikke bak was dit! Alleen vraag ik mij af of dit normaal was. Qua tempo was hij veeeeel sneller dan de productievideo en de demo bij Huisman.

Keiharde burst en mooie effecten. Wat een topbak was dit! Ben benieuwd of er meerdere mensen dezelfde ervaring hebben over het tempo. Misschien vonkoverslag.

deze was echt wel prima, helaas stopte hij bij mij na Cake 1 (Had ik wel verwacht, liet hem namelijk bij Valk Nijverdal van hoog uit de auto vallen) na Cake 1 is deze aangestoken bij het reservelont:

Filmpje komt later I.v.m. upload limiet YouTube.

Wat een dikke bak was dit! Alleen vraag ik mij af of dit normaal was. Qua tempo was hij veeeeel sneller dan de productievideo en de demo bij Huisman.

Keiharde burst en mooie effecten. Wat een topbak was dit! Ben benieuwd of er meerdere mensen dezelfde ervaring hebben over het tempo. Misschien vonkoverslag.
Hier exact hetzelfde, alleen het tempo viel wel mee bij mij. Echt enorm van genoten!!

Precies zo ervaren. De onverwachte topper van de avond! Wat een burst, kwam boven alles uit. En een stuk hoger tempo, wat mij betreft perfect. Hij was niet TE snel.

Had de omlabeling Saga Continues. Had hem uit de show gehaald vanwege het demo filmpje, maar hij had er prima ingevuld. Wat een monster!

Had de omlabeling: The Saga Continues.

Niks geen pauzes, deze liep perfect door en was echt wel mooi.

De verwachting was laag door de 'negatieve' comments dus misschien maakte dat ook dat die toch positief verraste.

Gewoon een meer als prima 144 shots 25MM bak!

Ik heb deze als vervanger gekregen in plaats van de Sensation 4. Ik had de reviews gelezen van deze box en had er niet heel hoge
verwachtingen van. Maar toen ik m aanstak, werd ik volledig verrast! Deze box overtrof echt mijn verwachtingen en staat nu bij mijn toppers. Fantastische spreiding, keiharde bursts en schitterend felle kleuren!

Back
Bovenaan