twannes999
VWC lid
Voor de 80 euro die ik maar heb betaald kan het er best mee door om 19.00Filmpje !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor de 80 euro die ik maar heb betaald kan het er best mee door om 19.00Filmpje !
Bij Huisman waren ze al binnen, dus waarschijnlijk iets wat bij jouw winkel mis is gegaanHad deze besteld, maar niet op tijd binnen ( nacht afhaal ) of helemaal niet dat weet ik niet zeker. Kreeg een vervanger aangeboden maar na overleg iets anders uitgezocht.
Ja klopt inderdaad, zal straks eens vragen. Ze hadden ook al problemen met de Cairo's was vanalles toegezegd maar niet veel gekregen. En wellicht door nacht afhaal ook, gaan er zo wel achter komen. Ik laat het wel wetenBij Huisman waren ze al binnen, dus waarschijnlijk iets wat bij jouw winkel mis is gegaan![]()

Hier exact hetzelfde, alleen het tempo viel wel mee bij mij. Echt enorm van genoten!!Wat een dikke bak was dit! Alleen vraag ik mij af of dit normaal was. Qua tempo was hij veeeeel sneller dan de productievideo en de demo bij Huisman.
Keiharde burst en mooie effecten. Wat een topbak was dit! Ben benieuwd of er meerdere mensen dezelfde ervaring hebben over het tempo. Misschien vonkoverslag.
Precies zo ervaren. De onverwachte topper van de avond! Wat een burst, kwam boven alles uit. En een stuk hoger tempo, wat mij betreft perfect. Hij was niet TE snel.Wat een dikke bak was dit! Alleen vraag ik mij af of dit normaal was. Qua tempo was hij veeeeel sneller dan de productievideo en de demo bij Huisman.
Keiharde burst en mooie effecten. Wat een topbak was dit! Ben benieuwd of er meerdere mensen dezelfde ervaring hebben over het tempo. Misschien vonkoverslag.
Ik ook. Wat een spreiding en burst zeg. Heel mooie doos! Heb 'm ook volledig gefilmd, dus even kijken of ik 'm kan uploaden straks.Er werd best negatief gesproken n.a.v. demo’s over deze bak, maar vond hem zelf live erg goed presteren hoor. Echt een leuk doosje met prima effecten en burst.
deze was echt wel prima, helaas stopte hij bij mij na Cake 1 (Had ik wel verwacht, liet hem namelijk bij Valk Nijverdal van hoog uit de auto vallen) na Cake 1 is deze aangestoken bij het reservelont:
Filmpje komt later I.v.m. upload limiet YouTube.