Exclusive Funky Town *NIEUW 2025*

Ik vind het niet eens heel slecht. Prima bak voor in de straat. Niet hoogstaand, maar dat had niemand ook verwacht toch?
''Oke'' :d Je bent niet de enige.. :biertje:

Ligt het aan mij of ben ik 1 van de weinige die het op film wel gewoon oké vind?

Ja hij is rommelig, maar als ik zo een paar reacties las, dan vind ik het wel heel vergaan om te zeggen dat het slecht en niets is, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Bovendien als je eronder staat, oogt het sowieso al heel anders.

Jij voelt je persoonlijk aangevallen omdat een ander het niks vind...tja smaken verschillen . En een forum is juist bedoeld voor discussie . Jij interperteerd dingen helemaal verkeerd...
Ik heb het niet alleen over jou, maar ja idd jij was vorig jaar ook al aan het afgeven op alles wat kooiloos was. Net zoals je net in de chat deed....

Iedereen mag vinden wat hij vind, maar om nou continue te roepen dat het bagger is en ik weet niet wat voor een termen er allemaal voorbij komen vind ik echt overdreven.

Ik heb het niet alleen over jou, maar ja idd jij was vorig jaar ook al aan het afgeven op alles wat kooiloos was. Net zoals je net in de chat deed....

Iedereen mag vinden wat hij vind, maar om nou continue te roepen dat het bagger is en ik weet niet wat voor een termen er allemaal voorbij komen vind ik echt overdreven.
Neeeuuh zo kennen we duiven helemaal niet hoor. Die is altijd positief 🙃

Live was deze prima, zeker voor een freakprijs doe je er geen miskoop aan. Mooie kleurtjes! Maar ook echt geen topper. Genoeg met hardere burst te krijgen, op basis van de demo pak ik liever een transbomber of gold dakota.

Eens, en met deze type wind waait alles aan bonken, ook een 30mm met kooi.. rommelig is die wel met name tempo. Maar nog steeds van film uit, geen slechte box.
Absoluut niet mee eens.. Vorig jaar met windkracht 6 een ICB in kooi de lucht in geramd.. Zag er een stuk dikker uit hoor. Ik vond de wind wel meevallen.

Absoluut niet mee eens.. Vorig jaar met windkracht 6 een ICB in kooi de lucht in geramd.. Zag er een stuk dikker uit hoor. Ik vond de wind wel meevallen.
Hier ook maar vond er geen donder aan. Misschien slechte batch? Maar dat zouden we ook van deze kunnen zeggen..

Hier ICB van 3 jaar geleden; Drama met wind.

Ligt het aan mij of ben ik 1 van de weinige die het op film wel gewoon oké vind?

Ja hij is rommelig, maar als ik zo een paar reacties las, dan vind ik het wel heel vergaan om te zeggen dat het slecht en niets is, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

IK vind hem niet slecht over komen hoor, maar in je eigen straat sta je er dichter op ook dus komt goed ! En ja misschien wat te lange pauzes erin maar goed dat hoeven niet alle boxen van funky town te doen natuurlijk! En Zul je zien dat saga straks wel beukt zoals een aantal verwachten hier

IK vind hem niet slecht over komen hoor, maar in je eigen straat sta je er dichter op ook dus komt goed !
Tsja. Dit is echt een dooddoener. Dit kan je bij elk product zeggen. Nou ja, niet bij fonteinen, want daar sta je meestal niet onder... Maar elke cake is beter in je straat omdat je er onder staat. Dat geldt ook voor toppers, dus ik koop liever iets wat er zelfs op een demo van 60 meter afstand al mokertje dik uitziet.

Tsja. Dit is echt een dooddoener. Dit kan je bij elk product zeggen. Nou ja, niet bij fonteinen, want daar sta je meestal niet onder... Maar elke cake is beter in je straat omdat je er onder staat. Dat geldt ook voor toppers, dus ik koop liever iets wat er zelfs op een demo van 60 meter afstand al mokertje dik uitziet.
Helemaal mee eens! Of het in de straat meevalt of niet heeft niets te maken met een vergelijking op een demo.

Back
Bovenaan