rollingthunder
VWC lid
Die 30k gaan de importeurs toch zeker gewoon even storten.... of hebben ze er geen belang meer bij?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus de importeurs willen niet in hogerberoep?We doen dit voor nu samen met VuurwerkCheck.
Mocht je niet willen doneren voor de rechtszaak, maar wel bij willen dragen aan de goede zaak. We zijn altijd op zoek naar (vaste) donateurs. Dat kan via www.hvlv.nl/doneren
We verwachten namelijk dat we in 2026 een volle oorlogskas nodig hebben.
We doen dit voor nu samen met VuurwerkCheck.
Mocht je niet willen doneren voor de rechtszaak, maar wel bij willen dragen aan de goede zaak. We zijn altijd op zoek naar (vaste) donateurs. Dat kan via www.hvlv.nl/doneren
We verwachten namelijk dat we in 2026 een volle oorlogskas nodig hebben.
Of in ieder geval bijdragen?Dus de importeurs willen niet in hogerberoep?
Het gaat ons in dit geval om de Pyrorichtlijn die verkeerd toegepast word. En de manier waarop onze overheid de wijziging heeft genotificeerd in Europa.Is die volle oorlogskas nodig voor het behoud van de traditie zoals we die kennen?
Of gaan we voor de wassen neus zoals de buurtvereniging die een vergunning moet vragen en die nooit krijgt?
Excuus voor de misschien botte reactie,maar ik ben zeker bereid tot doneren,maar het kooi verhaal is eigenlijk meer klote voor de importeurs en winkeliers dan voor de consument.
Ik zeg niet dat daar niet tegen gestreden mag worden,maar ik denk dat iedereen beter geholpen zou zijn met een behoud van de traditie zoals ie nu is.
Ik zou nu daar geld aan uitgeven ipv van het kooi verhaal,mits er nog enige hoop is natuurlijk.
Goede actie @HVLV : ik gebruik geen FB of andere socials. Kunnen jullie hier ook je bericht neerzetten?
-donatie is al gedaan-
Goede actie @HVLV : ik gebruik geen FB of andere socials. Kunnen jullie hier ook je bericht neerzetten?
-donatie is al gedaan-
FB bericht is exact het bericht die achter de link zitIk doe er evenmin aan mee dus zou het ook waarderen.
Ik begrijp het ook niet, naar mijn simpele idee idee kansloos om hier nog geld tegen te smijten. De importeurs hebben ook rekening gehouden met dit verbod, want er is voornamelijk kooiloos geïmporteerd? dat staat ook in de uitspraak wbt compensatie dat er voldoende tijd was te anticiperen?Wat ik me afvraag is wat er nu nog te halen valt met een juridische strijd tegen het aanstaande verbod op gaasverpakkingen. Begrijp me niet verkeerd, ik steun alle strijd tegen de belachelijke beslissingen van de overheid, maar ik vraag me oprecht af wat je nu nog uit kan richten terwijl de branche niet meer af kan wachten aangezien de druk er vol op staat om alle producten met gaasverpakking voor 1 december weg te krijgen. Kan daarmee dan uitstel afgedwongen worden en is het daar überhaupt niet te laat voor?