Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alles is bekend bij de toezichthoudende instanties. Als je nu nog steeds denkt dat ze niet weten wat er mag..... Dream on!!!
Ik heb een vrachtwagen rijbewijs, daar heb ik ook te maken met het ILT, oftewel de Inspectie Leefomgeving en Transport.
Ik wil me gewoon aan de regels houden, en daarom vroeg ik het. Denk je nou echt dat de ILT geen lijst heeft met verboden artikelen?
Een beetje fatsoenlijke winkelier zou daar ook wel rekening mee houden neem ik aanBizarre beslissing, de redenering leek mij juist zeer sterk. Niet te doen... Maar ik hoop dat er snel update van de winkels komt. Indien er nieuwe aankopen moeten worden gedaan zou het fijn zijn als dat niet met de decemberprijzen hoeft, gezien de eerste bestelling er in april al stond![]()
Niet elke helaas..Een beetje fatsoenlijke winkelier zou daar ook wel rekening mee houden neem ik aan
Das triest, begrijp dat het voor de winkeliers net zo klote is maar naar mijn idee moeten ze dat met de importeurs goed regelen en niet over de rug vd consument, zeker niet bij de freaks ,ze hebben ook jarenlang goed gegeten van onze omzetNiet elke helaas..
Dit dus! Wat er nu gebeurt is gewoon puur machtsvertoon in de zin wij maken de regels en wij breken de regels waneer het ons uit komt! Daar komt het op neer.Vind de uitkomst wel bizar, zeker nu het het laatste jaar is. Tot 01-12 mag alles gewoon in de bunkers liggen en dat laatste maandje is het ineens een probleem, terwijl het er al 11 maanden ligt. Had dit nu het laatste jaar gewoon nog toegestaan een gezegd dat het er op 1 januari niet meer mag liggen.
Al contact gehad met een leverancier die zegt dat zelfs alle kooi producten voor 1 dec de bunker uitmoeten.Simpel antwoord: Producten die in kooi hebben gezeten mogen niet, punt. Het gaat erom dat het geintje met de 2 compounds in een kooi, meerdere "losse" cakes in een kooi allicht niet product specifiek bekend is bij een de controlerende instantie (al kan ik het me haast niet voorstellen). Ofwel, oogjes dicht en snaveltjes toe. Contact opnemen met je winkel haalt veel meer uit voor jezelf, maar gun ze de tijd.
wederom!Een flinke trap na voor de winkeliers.. Onbegrijpelijk!