Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn veel winkels die de kooien er af gehaald hebben en het risico hebben genomen. Begrijp ik wel overigens hahaBekijk bijlage 1825142Bekijk bijlage 1825143
Deze twee dozen gekregen van uit de vuurwerkwinkel. De omdoos was er al vanaf. Op de binnendoos is toch niet te zien of hij met of zonder kooi is? Of zie ik iets over het hoofd.
Meestal zie je wel sporen (afdrukken) van de kooi of stalen banden op een doos wanneer er een kooi omheen heeft gezeten.Bekijk bijlage 1825142Bekijk bijlage 1825143
Deze twee dozen gekregen van uit de vuurwerkwinkel. De omdoos was er al vanaf. Op de binnendoos is toch niet te zien of hij met of zonder kooi is? Of zie ik iets over het hoofd.
Ja vandaar mijn vraag. Zodra de kooi er af is, valt er weinig te handhaven want op het product zelf staat niks.Er zou zijn afgesproken dat er niet gehandhaafd zou worden mits er geen kooien aangetroffen werden bij een controle. Iedereen (bijna) heeft dus alles heel snel uitgepakt en gewoon uitgeleverd.
Klopt maar een winkel is wel gelimiteerd in de opslag van uitgepakt vuurwerk in de zogenoemde uitpakbunker. De vereiste dingen op een buitendoos (export karton) ontbreken sowieso maar onderscheid was alleen te maken door middel van lijstwerk vanuit de importeur. Hierop had dan moeten staan welke artikelen een kooi zouden bevatten.. Importeurs werkten hier terecht niet aan mee en is ook niet te doen aangezien er ook batches van een artikel eerst met en later zonder kooi zijn gekomen.Ja vandaar mijn vraag. Zodra de kooi er af is, valt er weinig te handhaven want op het product zelf staat niks.