Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi filmpje! Hier ging het gisteren echt goed tekeer. Men stak elkaar allemaal aan leek het wel, de ene na de andere cake. En natuurlijk aardig wat 'explosieven'.

Neemt hier hard toe sinds halverwege deze week. Genoeg mensen die willen bewijzen dat vuurwerk nog leeft hier en dan logeer ik bij mijn ouders in een flink vergrijsd dorp!! Kan je nagaan hoe dit in een jonge, groeiende plaats zou zijn! Geeft de burger moed! :D

Ook gister ging er weer behoorlijk veel de lucht in zeg, als dit een voorbode is dan gaat alles helemaal goed komen.

Echt niet normaal wat er hier allemaal sinds deze week de lucht ingaat in Den Haag haha.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar bij een verbod kan nederland wel eens Hawaï achterna gaan haha

Hier ook weer van alles de lucht in. Zelf voor het eerst dit jaar ook maar een potje gedaan omdat de familie er is. Zin in oud en nieuw!!!

Lijkt wel oudjaar op deze 1e kerstdagavond! Iedereen vind het geoorloofd om toch maar iets in de lucht te schieten want er is toch een verbod! Het kan mij iig bekoren!!

Hier ook weer van alles de lucht in. Zelf voor het eerst dit jaar ook maar een potje gedaan omdat de familie er is. Zin in oud en nieuw!!!

Hahaha deugniet.

Maar inderdaad, het is gister en vanavond best behoorlijk "druk" met afstekers in Sweetlake :)
Als dit een voorbode is voor oud en nieuw dan komt het best allemaal wel goed haha

Hier gaat het de hele avond ook aardig los, gelukkig zelf ook er wat van kunnen zien. Weliswaar van een grote afstand. Wordt nog wat met de jaarwisseling.

Hier regelmatig harde dreunen vanuit de richting Lindenholt/Nijmegen te horen. Paar minuten terug nog een goede salute vermoed ik. Samen stoken stuur ff een pm haha:wink:

In Soest regelmatig potten, knallen en soms forse shells, flat staat soms letterlijk te trillen met rinkelende ruiten…heerlijk…dat wordt letterlijk feest met oud en nieuw

hier in het centrum van oosterhout ging het ook aardig los weer vanavond. niet 1 cake, maar echt continue cakes, vuurpijlen etc. Al is de rust nu weer teruggekeerd.

Hier valt op dat het dit jaar echt extreem is. enorm veel vuurwerk word er afgestoken, eigenlijk al vanaf mei/juni. Gisteren hier in de straat zelfs gewoon een vader met zijn kids die wat belgisch knalvuurwerk en een paar potjes de lucht in jaagde...vrij apart...

Ik maak me dus ook geen zorgen om oud en nieuw. Weet ook dat erbij ons in de straat en nabijgelegen straten minimaal 5 mensen zijn die echt heel dik vuurwerk hebben ingeslagen... en het vele vuurwerk dat nu al afgestoken word zal andere twijfelaars wellicht ook nog wel over de drempel helpen, al is het maar met een paar potjes..

ikzelf ga nu nog niets afsteken want wil geen gezeik met de buren. Maar ga op oudjaar wel gewoon ouderwets los, net als vorig jaar overigens.

Ik moet nu ook wel zeggen dat er meer geknald wordt dan voorgaande jaren. Het begon de 24ste goed los te gaan rond 18:00 zag lichtkogels vliegen en lang hangen in de lucht. 18:30 zag ik singleshots en vuurpijlen gaan en er was opvallend veel siervuurwerk en dat stopte ongeveer rond 00:30. Feestvreugde lijkt er bij de mensen dan ook goed in te zitten bij de mensen. 1ste kerstdag rond 11:30 besloot ik zelf ook wat grondbloemem met crackling te stoken en rond 13:30 tijdens het koken hoorde ik dikke dreunen en singleshots en vuurpijlen met fluit, crakling en knal. Rond 15:00 stopte het even tot 19:30 mijn buurman besloot af te steken een paar 19sh potjes. Rond 22:30 ging het hard er aan toe overal wel siervuurwerk tot ongeveer 02:45 het leek wel of deze mensen een wedstrijd deden wie het mooiste vuurwerk had zaten tegen elkaar in te knallen. Maar in de verte hoor ik nog steeds siervuurwerk en dreunen. Feestvreugde zit er echt goed in en het belooft een van oudsher jaarwisseling te worden.

Hahaha deugniet.

Maar inderdaad, het is gister en vanavond best behoorlijk "druk" met afstekers in Sweetlake :)
Als dit een voorbode is voor oud en nieuw dan komt het best allemaal wel goed haha

Haha ik was heel netjes met mijn cat 1 pakketje van de makro begonnen.. kwam serieus meer effect van het lontje af dan uit die potjes.. kansloos zooitje. Dus toen moest er wel een serieus potje achteraan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan