Eerste knallen al gehoord ?

Ik begin hier nu steeds vaker wat te horen. Gister nog een report in de lucht, en laatst nog een paar knallen. Heerlijk toch?

Yes, de eerste! Op weg naar school vanmorgen in Ridderkerk-Rijsoord werden twee knallers in een slootje gegooid. Niet iets heel bijzonders hooguit een chooet banger. Het is wel apart hier, morgen is het november en gewoon nog nooit knallen hier! :shocked:

Hier bijna elke avond al en vooral in de weekenden. De jongelui (val ik niet meer onder ook al gedraag ik me er wel vaak naar) zijn druk bezig met nitraten en cobra's.

Net vanuit dordrecht een leuk profblok gehoord die meerdere minuten bleef doorgaan!
Vanavond zowieso al veel knallen gehoord.

Inmiddels stond er alweer in de krant een bericht over vuurwerkoverlast in Voorschoten ik hoor al veel knallen en zelf heb ik ook al weer wat afgestoken!

Kan diegene die in Gouda continu knalvuurwerk afsteekt eindelijk even ballen tonen en naar het siervuurwerk gaan? Want dit begint toch redelijk irritant te worden al rond 8 uur in de ochtend knal na knal na knal maar niks te zien. Ben gek op vuurwerk, daar niet van. Maar, op n gegeven moment wordt de pret toch wel bederft zo, die persoon wel stoken en ik niet, URG.

Gisteravond laat goeie dreun in m'n straat, en nee; ik was het niet haha. Klonk als een leuke nitraat met goeie druk er achter in ieder geval, echt zo'n lekkere BOEM. Smeerlappies; m'n kruitkoorts hoger opstoken, tssss.

Jazeker.
Ik liep toen het vanavond net donker was de achterdeur uit om in de schuur wat snacks te gaan frituren.
Toen er ineens een heerlijke knal iets verder op in de straat weerklonk. Het leek verdacht veel op De Dag Der Dagen het hele sfeertje he.:wink:

In tegenstelling tot andere jaren hoor ik hier dagelijks lekkere knallen voorbij komen in het dorp. Een ontwikkeling die ik alleen maar kan toe juichen :)

Bij mij hier in de buurt worden door enthousiastelingen ook al de nodige devices uitgetest. Van de week nog salutepijlen gehoord (de knallen klonken als een 901, die haal ik er altijd meteen uit omdat daar in de dreun een soort klank zit) :)
Ze zijn hier in de omgeving geregeld al lekker bezig met vooral potten en dergelijke. Ik hoor nu nauwelijks tot geen zware grondknallers (a la Cobra 6 etc), en dat is een goed teken lijkt mij.

Laatst bewerkt:
Ik hoorde vanavond nog een rot klap hier... Of een lawinepijl of een hele zware knaller.

Hier net nog een cake de lucht in gegaan als ik het goed gehoord heb. Helaas niks kunnen zien maar het komt steeds meer op gang dus dat komt wel goed denk ik :)

Phoe!, ik dacht dat mn MP3 vorige week aan het ontploffen was in mn broekzak!
Het regende aardig hard, en ik was muziek aan het luisteren (folders aan het bezorgen). Zijn een paar *&(& jongens die een paar meter verder vuurwerk afstaken wat ik niet had gezien. Laat ik met mn domme hoofd denken dat mn MP3 speler aan t ontploffen is :p . Gelukkig niet het geval :) Hij had de regen overleefd :)
Helaas de wasmachine 2 dagen later niet xD :sad:

Back
Bovenaan