aadjogfanaat
VWC lid
Ik zit voor mijn werk in eindhoven en hier ging er een saluteblok de lucht in alsof het niks was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eerst was alleen ik het, maar nu hoorde ik gisteravond denk een nitraatje
Heerlijk als je dat dan hoord![]()
Hier hoor je elke dag wel knallen. 's Avonds regelmatig een sierpotje te zien en afgelopen weekend ging er en behoorlijke doos de lucht in. Zware dreunen en grote boeketten. Genieten gewoon!
ja dit is was normaal in dordrecht moet wel zeggen dat vorig jaar er veel politie aanwezig was in dordrecht,je moest wel opletten met afsteken .ze reden ook met autos in burger rond dat was wel lastig
Ik snap niet dat je hier als freak blij mee bent. Natuurlijk zou ik ook al wel willen afsteken, dat snap ik best. Als er bijvoorbeeld met een WK of EK word afgestoken snap ik dat ook wel. Maar waarom nu al? Iedereen klaagt over de negatieve aandacht richting het vuurwerk en dat word zo niet minder. Elke keer als iemand nu al wat afsteekt zijn er zeker in een paar huishoudens mensen die er last van hebben, kleine kinderen die slapen, honden die gek worden e.d. Op den duur word het draagvlak in de samenleving voor vuurwerk hierdoor echt niet groter!
of niet? Hoe zien jullie dat?
Ik snap niet dat je hier als freak blij mee bent. Natuurlijk zou ik ook al wel willen afsteken, dat snap ik best. Als er bijvoorbeeld met een WK of EK word afgestoken snap ik dat ook wel. Maar waarom nu al? Iedereen klaagt over de negatieve aandacht richting het vuurwerk en dat word zo niet minder. Elke keer als iemand nu al wat afsteekt zijn er zeker in een paar huishoudens mensen die er last van hebben, kleine kinderen die slapen, honden die gek worden e.d. Op den duur word het draagvlak in de samenleving voor vuurwerk hierdoor echt niet groter!
En dat is nou nét de verkeerde reactie.sinds gister zijn mijn achter buur jongetjes aan het afsteken, constand baby pijltjes. opzich wel leuk, zolang het daar bij blijft,, heb geen zin in controle door de straat,
uiteraard gister wel een kleine tegen reactie gegeven met een binkie, en een fenix nitraatje..
wel heerlijk, krijg er de kriebels van...
Grondbloemen? Mensen met honden schijnen er een hekel aan te hebben.Geef ik je gelijk in, ik doe dan enkel klein spul, denk aan grondbloemen en rotjes, geen nitraten of shocks, of storen mensen zich ook al aan grondbloemen?
sinds gister zijn mijn achter buur jongetjes aan het afsteken, constand baby pijltjes. opzich wel leuk, zolang het daar bij blijft,, heb geen zin in controle door de straat,
uiteraard gister wel een kleine tegen reactie gegeven met een binkie, en een fenix nitraatje..
wel heerlijk, krijg er de kriebels van...
@k0en
toevallig in de buurt van westerwatering? dan heb ik je volgens mij nog gehoord haha