Eerste knallen al gehoord ?

Het is hier veel rustiger dan vorige jaren. in het weekend af en toe een paar knallen maar meer niet.
komt denk ik omdat er dit jaar meer controle is

Heerlijk zeg, er werd hier op 100 meter afstand een mooie cake geschoten :) Ik woon bij een ijsbaan, dus kijk over heel de stad heen :)

Hier zoals altijd dood stil. Begint pas de 28ste december hier. Maar kreeg 2 weken terug wel gruwelijke video van mij beste maat. Waar ze in de buurt. Gigantische mortieren afsteken. Denk minimaal 3 inch. als kleinste. Ging er ziek aan toe. Was denk allicht 200 meter verder. Straat of 4. Maar het was gewoon ziekelijk groot.

Hier gaat het hard elke avond.
flinke klappen, vele nitraatjes worden er al gestookt hier, en af en toe een flinke rot klap.
Gelukkig is het in mijn straatje nu wat stiller dan vorrige maand, de achter buur jongens zijn door hun nederlandse spulletjes heen denk ik..
zelf wacht ik liever tot de verkoop dagen, dan is het toch wat minder risico en minder overlast gevend.

Zat te denken heb gister wel wat gehoort. Een knetter lint van lesli op mij eigen hof. Hahaha. Zag ze gister liggen. En dacht probeer er maar is eentje uit. Nu het heel het jaar legaal is.

Hier zijn iedere dag knallen te horen.
Krijg je als je achter een middelbare school woont.

Alleen rijdt er nu dus iedere keer politie rond hier i.v.m. overlast ofzo.

Zelf nog niets afgestoken maar er zijn er een paar in de buurt die al fanatiek bezig zijn. Vind het trouwens nog storend ook. Ik denk omdat er alleen maar meer mensen hierdoor gaan klagen over het vuurwerk. Jongens, gewoon wachten... Nog een paar dagen!

Helaas is er een idioot deze ochtend flink op los aan het knallen. Doodmoe word je hier van. Schijtirritant gedrag van die egoisten.

Eigenlijk zouden ze een pak slaag moeten krijgen.

Nou nou nou. Een pak slaag. Hier is er steeds ook al iemand bezig met wat beste knallen. Ik kan me er niet echt aan ergeren. Vind het wel mooi om te zien hoe tolerant de buurt eigenlijk is.

Back
Bovenaan