DsNL, Pyroboy en killerdome goes Fallas de Valencia 2012

Echt leuk om jullie verslagen van de belevenissen in Valencia te lezen mannen, super! Ben wel een beetje jaloers dat ik niet daar maar hier zit:rolleyes:.

Verslag van dag 5 is ook toegevoegd. Ik ga me nu douchen en loop dan richting het plein om te kijken wat Valenciana er van gaat maken! Fijne dag jongens.

Gave verslagen om te lezen Casper!
Leest lekker weg en het geeft de sfeer in Valencia goed weer.
Ga zo door, ik kan al niet wachten op het verslag van 17-02.

Keep up the good work!

en wat te gaan eten bij alameda. Dit werd een hamburger die goed te eten was. We zijn in ieder geval wel lekker bezig met het eten want het is alleen maar kebap, pizza of hamburger wat we naar binnen werken hier.

Tip, ga eens eten bij een tapas bar.
Lekkere kleine hapjes en je proeft ook iets van de Spaanse keuken.

Maar desalniettemin weer een mooi verslag.
Veel plezier daar, het begint alweer op te schieten...

Sluit me helemaal aan bij de andere posts, wat heerlijk elke dag weer een verslag te lezen. Net of we er een beetje bij zijn...

Als ik lees pak ik elke keer een biertje en een hapje moet ik eerlijk zeggen. Zoek dan na het lezen wat filmpjes (van goede kwaliteit:)) op...

Wat moet het super zijn dit alles live mee te maken! Ben heel benieuwd naar al jullie filmpjes en foto's. Hebben jullie wel genoeg geheugenkaartjes? Of zetten jullie het meteen op de laptops? Echt respect dat jullie niet alleen zelf genieten, maar ons ook laten genieten!

Jullie zullen nog wel het nodige werk hebben als je weer terug bent alle foto's en films te verwerken.
Komt er heel misschien een DVD van:)?

Verslag van dag 7 is toegevoegd. Vandaag is de laatste dag van Fallas alweer en het gaat een zware dag worden in ieder geval!

We liepen naar Alameda en ik liep met een andere maat, tobias even naar de bedding om het stookgeweld daar te bekijken. De sfeer was er snel af, achter ons stond een tas met pijlen met 250 gram flash er in en nog meer zooi, totaal ging het om 700 gram flash en iemand vond het leuk om borracho´s naar die kant te gooien. Net toen Tobias tegen mij zei dat die tas daar stond ontplofte de hele boel en werd wij weggeblazen door een drukgolf van jewelste. 700 gram flash op ongeveer 15 meter afstand...

Ongelofelijk he sommige mensen hebben echt het verstand van een kiwi. Toevallig Nederlanders? Zou me niks verbazen namelijk :bonk:
Jammer dat de guardia Civil het niet gezien heeft. Dan zouden ze zulke geintjes snel afgeleerd zijn.
Geniet er nog van die laatste dag, maar dat komt vast wel goed:wink:

Tja, dat stoken is inderdaad niet te begrijpen.
Snap echt niet met welke gedachte je dar rond loopt.
Je gaat naar een ander land, waar voor die mensen het belangrijkste feest van het jaar bezig is en dan zijn er mensen die gewoon flash mee nemen...

Dat de show, ook nog de Nit del Foc zo slecht is geschoten is natuurlijk eeuwig zonde.
Is meetal wel de show waar je het meeste van verwacht, maar helaas mocht het niet zo zijn.
Hopelijk schiet hij over 1,5 uur een top mascleta.

oeh echt jammer van die show joh..
En dan ook van die lompe %$#@! die 700gram.. ag laat ma!
Jammer dat gister een mindere dag was voor jullie!
maar geniet maar van de laatste dag!!
Zal wel goed komen!
iig alvast een goede reis terug!

Tja, dat stoken is inderdaad niet te begrijpen.
Snap echt niet met welke gedachte je dar rond loopt.
Je gaat naar een ander land, waar voor die mensen het belangrijkste feest van het jaar bezig is en dan zijn er mensen die gewoon flash mee nemen...

Een gevalletje van www.hersenloos.nl.
Helaas helaas is de koffer van dit figuur er niet tussen uit gepikt op Schiphol.

Een fijne avond iedereen die nu Valencia zit!:D
Genieten!

Ongelofelijk he sommige mensen hebben echt het verstand van een kiwi. Toevallig Nederlanders? Zou me niks verbazen namelijk :bonk:
Jammer dat de guardia Civil het niet gezien heeft. Dan zouden ze zulke geintjes snel afgeleerd zijn.
Geniet er nog van die laatste dag, maar dat komt vast wel goed:wink:

Zeer vermoedelijk de bekende zelfbouwende Duitsers.
Die waren aanwezig namelijk. Staken lijpe shit af. Een zelfgebouwde pijl ontplofte op de grond en de sterren vlogen langs mn kop.

Myrte heeft hier een film van.

Dus NEE, het zijn niet enkel en alleen Nederlanders. Ik zou zeggen kap eens met de zelfstigmatisering over vermeend slecht gedrag van Nederlanders en het verheerlijken van de GC.

Er loopt zat ander volk rond dan alleen Nederlanders die lijp kunnen doen. En er zijn zat Nederlanders die zich wél gedragen!

Lekker leesvoer voor in deze stookloze daagjes hiero.
Bedankt voor de updates.
Lees de verslagen met muchos plezieros.

Die waren aanwezig namelijk. Staken lijpe shit af. Een zelfgebouwde pijl ontplofte op de grond en de sterren vlogen langs mn kop.

Dit waren inderdaad niet de Hollanders maar die maffe duitsers met hun zelfbouw! Jezus wat een ***** klap was dat op inderdaad nog geen 15 meter afstand. Ik denk dat het enige geluk wat we hadden, was dat die tas ACHTER de boom stond... Mn oren zijn er nog steeds niet blij mee en mn vriendin nog heeeeeel wat minder (die is al niet zo van het vuurwerk) Ik zal vd week eens proberen de foto's van die boom te uploaden, denk dat dit een goede herinnering eraan is dat onze hobby niet geheel zonder gevaren is (ook al was dit zelfbouw, een tas vol ricasa 4/shellkitjes of andere shit kan ook aardig mis gaan). Het meest bizarre was nog dat die duitser zijn zelfbouw salute-pijl van 500g flash thuis had gelaten, vond ie net iets te link in de stad want die zou maar 100 meter hoog gaan... :bonk::frusty:

Palau: beneden zie je mij niet snel meer, al heb ik stiekem wel moeten lachen om die idioot die een borracho in zn reet aanstak :shocked: (nee geen Nl-er maar een brit)

voor de rest, top verslag gozerts!

Dus NEE, het zijn niet enkel en alleen Nederlanders. Ik zou zeggen kap eens met de zelfstigmatisering over vermeend slecht gedrag van Nederlanders en het verheerlijken van de GC.

Er loopt zat ander volk rond dan alleen Nederlanders die lijp kunnen doen. En er zijn zat Nederlanders die zich wél gedragen!

Ik ben 9x in Spanje geweest Danny en geloof me Nederlanders begaaien het in Spanje. En heb de guardia Civil het zien oplossen en dat gaat er heel anders aan toe als in Nederland. In spanje heeft men nog ontzag en respect voor de politie. Dat is in Nederland wel anders.

Dat jij het nu anders hebt gezien in Valencia is alleen maar goed. Veel plezier nog daar.
En overigens zie je mij nergens zeggen dat alle Nederlanders zo zijn.

Ik ben 9x in Spanje geweest Danny en geloof me Nederlanders begaaien het in Spanje. En heb de guardia Civil het zien oplossen en dat gaat er heel anders aan toe als in Nederland. In spanje heeft men nog ontzag en respect voor de politie. Dat is in Nederland wel anders.

Dat jij het nu anders hebt gezien in Valencia is alleen maar goed. Veel plezier nog daar.
En overigens zie je mij nergens zeggen dat alle Nederlanders zo zijn.

Mwa, overal heb je kl00tzakken Dennis. Dat ze er in Salou of Lloret een soepzooi van maken, wil niet zeggen dat het automatisch in Valencia ook zo is dat er bij incidenten Nederlanders betrokken zijn.

Dat was eigenlijk het enige dat ik duidelijk wilde maken :wink:

Er wordt soms (door de pers?) uitgedragen dat de Nederlanders zich als huftels gedragen in het buitenland.

Maar ik heb in Mexico gezien, dat de Amerikanen zich ook goed kunnen misdragen.
De hele dag zuipen aan de bar in het zwembad en rond een uur of 13:00 uur begint het gescheeuw.
Ook in de bar s'avonds ging het lawaai verder.

Ik stoor mij er niet zo aan, zuip maar lekker door, de kater komt toch later.
En ja, bij het ontbijt waren ze een stuk stiller....
Ik heb me netjes gedragen hoor, je kan je wel compleet klem zuipen, maar ik kan er zeer slecht tegen.
En ik ga wel op vakantie om te genieten, niet om de drankvoorraad uit de minibar op te slobberen.

Klopt , dit waren TheOftler en nog een andere waarvan ik zijn youtube naam even niet weet, er staat ook een filmpje van een 14 mm whistle salute rocket op youtube waar een paar nederlands ff hard zeggen hoe gaaf ze het vinden. Ik vind een knal van een trueno rocket niet erg maar ze moeten niet fout gaan en die kans heb je wel , maar dat is ook met consumentenvuurwerk. Maar het duid niet echt op respect voor het land. Het zijn wel unieke filmpjes.

EDIT: Ik lees net dat het om fucking 250 grams salute pijlen gaat , dan moet je wel goed gek in je kop zijn om dat daar af te steken laat staan in een simpele tas te doen dichtbij een stookplek.
Ik kan niet veel doen daaraan maar ik zal wel contact met hun opnemen en ik zal zeggen dat het respectloos en gevaarlijk is voor hun en anderen. Ik dacht juist aan hun filmpjes te zien dat ze altijd ver weg van de bevolkte plekken af stookten. Maar dit bewijst weer dat ze hun naam amateur pyro's niet waard zijn. Eerder roekeloze stokers.

http://www.youtube.com/watch?v=hsw8P8qEr00&feature=g-all-c&context=G2c8fd35FAAAAAHgAUAA

Door dit soort dingen komt de mooie hobby in een zeer negatief beeld , terwijl dat echt niet hoeft :( :@

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan