Echt leuk om jullie verslagen van de belevenissen in Valencia te lezen mannen, super! Ben wel een beetje jaloers dat ik niet daar maar hier zit
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en wat te gaan eten bij alameda. Dit werd een hamburger die goed te eten was. We zijn in ieder geval wel lekker bezig met het eten want het is alleen maar kebap, pizza of hamburger wat we naar binnen werken hier.
We liepen naar Alameda en ik liep met een andere maat, tobias even naar de bedding om het stookgeweld daar te bekijken. De sfeer was er snel af, achter ons stond een tas met pijlen met 250 gram flash er in en nog meer zooi, totaal ging het om 700 gram flash en iemand vond het leuk om borracho´s naar die kant te gooien. Net toen Tobias tegen mij zei dat die tas daar stond ontplofte de hele boel en werd wij weggeblazen door een drukgolf van jewelste. 700 gram flash op ongeveer 15 meter afstand...
Tja, dat stoken is inderdaad niet te begrijpen.
Snap echt niet met welke gedachte je dar rond loopt.
Je gaat naar een ander land, waar voor die mensen het belangrijkste feest van het jaar bezig is en dan zijn er mensen die gewoon flash mee nemen...
Ongelofelijk he sommige mensen hebben echt het verstand van een kiwi. Toevallig Nederlanders? Zou me niks verbazen namelijk
Jammer dat de guardia Civil het niet gezien heeft. Dan zouden ze zulke geintjes snel afgeleerd zijn.
Geniet er nog van die laatste dag, maar dat komt vast wel goed![]()
Zeer vermoedelijk de bekende zelfbouwende Duitsers.
Die waren aanwezig namelijk. Staken lijpe shit af. Een zelfgebouwde pijl ontplofte op de grond en de sterren vlogen langs mn kop.
Myrte heeft hier een film van.
Die waren aanwezig namelijk. Staken lijpe shit af. Een zelfgebouwde pijl ontplofte op de grond en de sterren vlogen langs mn kop.
Dus NEE, het zijn niet enkel en alleen Nederlanders. Ik zou zeggen kap eens met de zelfstigmatisering over vermeend slecht gedrag van Nederlanders en het verheerlijken van de GC.
Er loopt zat ander volk rond dan alleen Nederlanders die lijp kunnen doen. En er zijn zat Nederlanders die zich wél gedragen!
Ik ben 9x in Spanje geweest Danny en geloof me Nederlanders begaaien het in Spanje. En heb de guardia Civil het zien oplossen en dat gaat er heel anders aan toe als in Nederland. In spanje heeft men nog ontzag en respect voor de politie. Dat is in Nederland wel anders.
Dat jij het nu anders hebt gezien in Valencia is alleen maar goed. Veel plezier nog daar.
En overigens zie je mij nergens zeggen dat alle Nederlanders zo zijn.
Dag 6 17 maart:
Al snel werd het een gezellige boel met veel Nederlanders om ons heen en gezellige amsterdammers. Heerlijk volk!
Dus NEE, het zijn niet enkel en alleen Nederlanders. Ik zou zeggen kap eens met de zelfstigmatisering over vermeend slecht gedrag van Nederlanders en het verheerlijken van de GC.
Er loopt zat ander volk rond dan alleen Nederlanders die lijp kunnen doen. En er zijn zat Nederlanders die zich wél gedragen!