RCL
VWC lid
2x Insane of MJB cake naast elkaar.Is er al een foto beschikbaar van de Double Whammy? Ben wel benieuwd hoe groot ie is namelijk.![]()
Of 3XHeaven gedeeld door 3, keer 2 en hebt je antwoord

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2x Insane of MJB cake naast elkaar.Is er al een foto beschikbaar van de Double Whammy? Ben wel benieuwd hoe groot ie is namelijk.![]()
2x Insane of MJB cake naast elkaar.
Of 3XHeaven gedeeld door 3, keer 2 en hebt je antwoord![]()
Nee, maar je ziet aan de filmpjes dat hij opgebouwd is als een combinatie van deze cakes. En wellicht heb je die cakes al eens gehad of gezien, dus weet je hoe groot hij isHaha, dit vind ik nog eens een origineel antwoord!Kan ik hieruit opmaken dat je hem al gezien hebt?
Super! Mooie foto! Geeft zeker een goed idee over de omvang van de box(en).
Nee, maar je ziet aan de filmpjes dat hij opgebouwd is als een combinatie van deze cakes. En wellicht heb je die cakes al eens gehad of gezien, dus weet je hoe groot hij is![]()
poah Pretty Hardcore met 30 shots minder even groot. zeer benieuwd! Illuminate the sky ook toevallig binnen?
Distributie van Evo gaat toch via GBV? Lijkt me sterk dat je dan via de Black Friday deal van Broekhof deze kan bestellen
Ik had gehoopt dat hier inmiddels wel een demofilm van zou zijn. Enorm veel zin om deze te laten vlammen over een week of 2!
EVO zelf doet geen demo's meer naar wat ik begreep
Nee, dat klopt. De winkeliersdemo's zijn nu wel in volle gang, dus ik hoopte dat hij ergens op een schietlijst zou staan. Nou ja, wie weet, de komemde dagen...
Nee, dat klopt. De winkeliersdemo's zijn nu wel in volle gang, dus ik hoopte dat hij ergens op een schietlijst zou staan. Nou ja, wie weet, de komemde dagen...
Heb je hem vandaag niet even extra bewondert dan ?
Niet met brandend lont.
Wordt aanstaande zaterdag in Pijnacker geschoten