Double Whammy [Compound]

Balen dat ik deze nergens in de buurt te pakken kon krijgen voor een goede prijs.. Was erg benieuwd naar deze, volgend jaar maar op de lijst dan..

Haha, dit vind ik nog eens een origineel antwoord! :D Kan ik hieruit opmaken dat je hem al gezien hebt?
Nee, maar je ziet aan de filmpjes dat hij opgebouwd is als een combinatie van deze cakes. En wellicht heb je die cakes al eens gehad of gezien, dus weet je hoe groot hij is :)

Zeer benieuwd hoe dit in de straat zal presteren, altijd goede ervaringen gehad met EVO dus ook deze zal wel vlammen.

Distributie van Evo gaat toch via GBV? Lijkt me sterk dat je dan via de Black Friday deal van Broekhof deze kan bestellen

Mijn zoon heeft via Vuurwerkplanet, een Lesli dealer, gewoon een Event Ice Tiger kunnen bestellen terwijl die ook van Magnum is. Waarschijnlijk is er toch wat meer met elkaar verweven dan dat wij weten.
Hoe dan ook, ik vind het al lang goed dat dit zo nu en dan ook gebeurd, want zo heeft hij wel een verschrikkelijk goede deal kunnen pakken. Natuurlijk is dit bij de meeste dealers niet zo en daarom dat je dan ook terecht denkt dat dit niet mogelijk is/was.

Ik had gehoopt dat hier inmiddels wel een demofilm van zou zijn. Enorm veel zin om deze te laten vlammen over een week of 2!

Dus zojuist op livestream gezien. Waar-de-loos, 1e cake leek wel 16mm joh.
Ben betere kwaliteit van evo gewend. Deze op de gok zonder productievideo genomen maar dat is een harde les helaas.

Back
Bovenaan