Double Whammy [Compound]

Als alle nieuwe kooiloze producten zo slecht zijn, dan hebben we geen vuurwerkverbod meer nodig. De branche draait de sector zelf al de nek om.

Alle topmerken zijn langzaam aan een schimvan wat ze ooit waren.

Je hebt (helaas) helemaal gelijk, maar ook niet leuk voor de winkeliers. Ben benieuwd naar het aanbod volgend jaar. Je zou zeggen een ezel (winkelier in dit geval) stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen. Naar de soort producten zal de vraag niet groot zijn.

Pfff, deze gaat een jaartje de kast in.. Hopelijk baat het een beetje.. en met max 1 bft gaat ie afgestoken..:bonk:

D'r zit ook maar een kilootje kruit in hè?
Dat moeten we niet vergeten.
Een kooi weegt al meer...
Al laat je 'm 10 jaar drogen, dan nog wordt het nooit meer dan een kilo...

Maar als de uitwerking zoals vanavond in Pijnacker inderdaad representatief is voor dit produkt dan zou ik hem gratis nog niet willen hebben.
Evolution onwaardig.

"Maar" een kilo kruit? De Insane heeft ook 40 schoten in 25mm en 500 gram, de oude batches presteerden geweldig. Soms moet je niet iets recht willen praten wat krom is, deze bak is gewoon compleet mislukt afgaande op de video's. Ik heb hem uiteindelijk gelukkig niet besteld en zou pissig zijn als ik hem wel had besteld voor dat geld.

D'r zit ook maar een kilootje kruit in hè?
Dat moeten we niet vergeten.
Een kooi weegt al meer...
Al laat je 'm 10 jaar drogen, dan nog wordt het nooit meer dan een kilo...

Maar als de uitwerking zoals vanavond in Pijnacker inderdaad representatief is voor dit produkt dan zou ik hem gratis nog niet willen hebben.
Evolution onwaardig.

Gisteren de Atmosphere box gezien die maar 790 gram heeft, en dat was toch heel behoorlijk hoor …

Deze live gezien, wat een bagger zeg. Zou 'm nooit overwegen met hoe die op dit moment presteert. Zeer tegenvallend.

Tsja dit ziet er zeker niet goed uit...Heb er €75 voor betaald en dat is het totaal niet waard. Maarrr we gaan hopen dat het meevalt en op een rustig moment schieten in de vooravond.

Stond te popelen om deze vandaag te zien, maar poeh.. :bye: 99eu :bye:
En dan na deze aanfluiting, de Transbomber te zien krijgen. Maakte het extra pijnlijk.

Zoals hiervoor al werd gezegd, hele slappe uitwerkingen. De kleuren en effecten zijn mooi maar je merkt gewoon een wereld van verschil met de oude producten nu er geen kooi omheen zit. Doodzonde, met meer burst was dit gewoon een topper. Nu is het een pruttelbakje wat niemand zou kopen. Wat Airforce al zei, niet recht praten wat krom is. Als dit de toekomst is dan zie ik het somber in voor de Nederlandse markt.

Drogen gaat trouwens echt niks uitmaken, er komt dan niet magisch opeens meer flash in. Dat was een beetje de smoes van vroeger als er een slecht product op de markt was haha.

Heb maanden getwijfeld om deze wel/niet te bestellen. De gok maar niet gewaagd ivm 1kg voor 90 :D, "blijkt" deze ook kooiloos gezien de uitwerking. Tip: om 18u afsteken :D

Zo dan, dat lijkt idd echt nergens op. Bizar dat deze zo slecht uitvalt, want een kooiloze 25mm hoeft niet slecht te zijn.

Zoals hiervoor al werd gezegd, hele slappe uitwerkingen. De kleuren en effecten zijn mooi maar je merkt gewoon een wereld van verschil met de oude producten nu er geen kooi omheen zit. Doodzonde, met meer burst was dit gewoon een topper. Nu is het een pruttelbakje wat niemand zou kopen. Wat Airforce al zei, niet recht praten wat krom is. Als dit de toekomst is dan zie ik het somber in voor de Nederlandse markt.

Drogen gaat trouwens echt niks uitmaken, er komt dan niet magisch opeens meer flash in. Dat was een beetje de smoes van vroeger als er een slecht product op de markt was haha.

Halve wegen het filmpje ben ik al afgehaakt, wat doodzonde dat zo product op basis van de 1e video goed over kwam en nu zo teleurstellend presteerd, ik ben echt blij dat ik deze nog niet besteld had.

Ik was in eerste instantie trots dat ik deze in de straat mocht gaan zetten, maar als ik dit zo zie ga ik me er eerder voor schamen waarschijnlijk als je naar de prijs kijkt :shy:

Back
Bovenaan