Double Whammy [Compound]

Dus zojuist op livestream gezien. Waar-de-loos, 1e cake leek wel 16mm joh.
Ben betere kwaliteit van evo gewend. Deze op de gok zonder productievideo genomen maar dat is een harde les helaas.

Hier exact hetzelfde, afgaande op de ervaringen van evo de laatste jaren viel deze me op de live stream ook zwaar tegen. Duimen maar dat het een maandagochtend productie is geweest, hier namelijk ook een in bestelling staan.

@mods - moeten we nou nog steeds niet benoemen of iets kooiloos is of niet? Alles wat kooiloos is geweest op de afgelopen demo’s was pure teleurstelling. Lijkt me goed om hier nog steeds gewoon open over te zijn.

@mods - moeten we nou nog steeds niet benoemen of iets kooiloos is of niet? Alles wat kooiloos is geweest op de afgelopen demo’s was pure teleurstelling. Lijkt me goed om hier nog steeds gewoon open over te zijn.

We zullen dit meenemen en evalueren in onze jaarlijkse vergadering in januari.

We zullen dit meenemen en evalueren in onze jaarlijkse vergadering in januari.

Mosterd na de maaltijd wat mij betreft.

Het lijk mij een duidelijk verhaal. Kooiloze producten missen een goeie burstlading zoals we die van top producten gewend zijn.

Ik snap dat vanwege de belangen en relatie met importeurs jullie hierover erover moeten vergaderen maar in het kader van de community en informatie voorziening zou ik graag willen weten welke producten omlaag zijn geschaald (kooiloos) in klasse.

Dan had ik deze double whammy niet gekocht waarschijnlijk. Hopelijk doet wat droogtijd deze cake nog goed.

Valt op basis van de film wel een beetje tegen ja. Ben benieuwd of 2 weekjes drogen hem iets beter tot zijn recht laat komen... deze is volgens mij pas halverwege deze week van de boot af gekomen.
Vind de crossettes en vooral de kleur daarvan wel erg gaaf.

Tis een fractie vergeleken de product video. Life vond ik hem echt teleurstellen. Als je bv keek naar de acatenango, die geweldig was dan doet het me toch het ergste vrezen. Hellup ik wil kooien!!

Ook live gezien bij Quartel. Het is dat die crossettes erin zitten, maar voor de rest echt verre van bijzonder noch goed. De 85 euro die ik ervoor heb betaald niet waard, zou dan eerder 2x een MJB cake kopen.

Zonde, gemiste kans! Hopen dat het drogen de laatste paar dagen nog wat goeds doet.

Nou in het echt valt het echt heel erg tegen ben ik bang, dit was echt slappe hap. De Insane was al net zo dramatisch. Alsof ze gecastreerd zijn. De Acetenango (of hoe je het ook schrijft) was wel gewoon goed maar dat mag ook wel voor die absurde vraagprijs van 249 euro.

Pfff deze valt wel zwaar tegen. Mssn net van de boot af en nog vochtig maar dan gaar dit blokje alsnog niet in de buurt komen van productie filmpje.

Als alle nieuwe kooiloze producten zo slecht zijn, dan hebben we geen vuurwerkverbod meer nodig. De branche draait de sector zelf al de nek om.

Alle topmerken zijn langzaam aan een schimvan wat ze ooit waren.

Back
Bovenaan