De dag voor oud en nieuw !!

pyrostar88

VWC lid
wat doe jij de dag voor oud en nieuw?

*chillen
*vuurwerkcrew
*opstellen van plan van aanpak je show
*je 10uur project klaar zetten.

brand los dit zou ik van jullie is willen weten.

greetz:
Proline freak (Sandertje)

ik zelf doe trouwens niet zo heel veel op de dag voor je kan en mag stoken

dat is makkelijk, de dag voor oud en nieuw, 30 december dus valt op een zondag, geen vuurwerkverkoop, geen werk en ik ben die dag jarig : dus ik ga feestvieren :)

uitslapen, even de puntjes op de i zetten wb projecten, vwc, collecties bewonderen :)
+-17:00 als het donker word even 1 ding de lucht in jagen :D

Denk dat ik net zoals vorige jaren met vrienden afspreek om ieders collectie te zien:wink:

Denk dat ik dan de projectjes perfectioneer en kwijlen op mijn vuurwerk haha!

Ieder jaar anders. Gevaarlijke dag altijd. Wil dan al feesten, maar moet mij inhouden.
Denk dat ik dit jaar eens ga sporten, dat kan nu omdat het zondag is en er geen vuurwerk verkocht mag worden. En daarnaast lekker uitslapen. In de middag tijd met vrienden doorbrengen. In de avond mijzelf vooral in bedwang zien te houden.

Enige dag dat ik niet om 4;30 uit m'n bed hoef dus uitslapen tot een uur of 8 half9. Misschien 15/20km trainen als mn maat niet in Duitsland zit. en natuurlijk nog even met m'n vuurwerkjes spelen haha!

Voorbereiden voor het feest wat gegeven wordt bij mijn schoonouders... tafels zetten, opruimen, kinder speelhoek maken... af en toe de kamer met vuurwerk binnenlopen en ff rondkijken :D Ik steek tegenwoordig niks meer van te voren af..

Alleen maar gamen anders ga ik het wachten echt niet overleven en die dag duurt wel heel erg lang als je niks hebt om je tijd door te komen.

Werken! Dat krijg je als je werk 7 dagen per week open is. Hopelijk wel op tijd thuis zodat ik de dag der dagen nog een beetje kan voorbereiden.

wordt weer zoals altijd:
- doorlonten wat nog niet allemaal af is
- gamen met me broertje en neefje
- op de wc zitten
- kwijlen
- VWC natuurlijk
- collectie foto's bekijken

dat is het wel denk ik.

De laatste dingen voor de show klaarmaken,

Alle accu's opladen.

Beetje op vuurwerkcrew kijken.

En een inspannende activiteit. Zodat het lichaam lekker moe wordt!

alles voor bereiden.
20.00 uurs showtje nogmaals na lopen, of alle ontstekers goed zitten.
alle cake's doorlonten waar ik de dag ervoor niet aan toe gekomen ben.
ook is me oma jarig de 30e, dus eind van de middag ga ik daar een paar uurtjes heen,
goede afleiding voor de zenuwen.
en uiteraard tussen door alle fora's in de gaten houden en af en toe wat kleins stoken, zoals een meter pakketje in de verkoop dagen.
rust pakken zit er niet echt in denk ik! elk jaar wil ik het wel , maar kan me niet rustig houden.

Foto,s maken,van de collectie.
Selectie cakes maken,om mee te nemen naar huize Kwintos.
Klein spul inpakken,tas met aansteeklonten erbij

En we zijn er klaar voor!

Dit jaar denk flink uitslapen en daarna ff de spanning eraf trainen in de sportschool. S'avonds dan al het vuurwerk preparen voor de grote dag en m'n wekker zetten op 9:30!

Ik mag dit jaar ook fijn werken de 30e. Anders zou ik wat projectjes afmaken en met de familie gezellig wat doen.

Ik ga dan graag werken, 200% op het werk, dus dan kan ik mooi mijn uitgaves terug verdienen.

In de avond na het werk alles nalopen, hoop dat ik alles de dagen ervoor al heb voorbereid zodat ik nog wat speling heb mocht er toch iets niet juist zijn. En tja, genieten van mijn vuurwerk waar ik dagen naar uit heb gekeken!

Back
Bovenaan