De dag voor oud en nieuw !!

Mijn vuurwerk verdelen in tassen, verder veel op vwc, gezelligheid met de familie en verder tsja wachten wachten en nog eens wachten.

De dag voor oud en nieuw ben ik vooral dit jaar lekker bezig met projecten , pijlenrek maken , thunderkings doorlonten enzv enzv.
Ben echt blij met een extra dag , zit niet zoveel achter de pc eigenlijk de dagen voor oud en nieuw. Af en toe ff me collectie laten zien op vwc enzo maar ben meer buiten of binnen met me vuurwerk :D

Ow ja en appelflappen,oliebollen en weet ik het wat klaarmaken met me broer.

Uitslapen (als ik niet al wakker wordt van de spanning), Aantal projectjes maken, vuurwerkfilmpjes bekijken op internet, misschien ff met vrienden voetballen en gamen, met vrienden elkaars collectie bekijken, misschien iets kleins afsteken, wachten, collectie verder mooi ordenen

Uitslapen en bijkomen van 2 lange verkoop dagen en dan weer vroeg naar bed voor de laatste verkoop dag.

wordt weer zoals altijd:
- doorlonten wat nog niet allemaal af is
- gamen met me broertje en neefje
- op de wc zitten
- kwijlen
- VWC natuurlijk
- collectie foto's bekijken

dat is het wel denk ik.

kom er net achter dat ik zaterdag tot 17.00 uur moet werken en zondag ochtend tot 12.30 uur :P wordt ik misschien moe en kan ik slapen haha.

Wakker worden met een kater.. tis sowieso zondag he.. daarna lekker chillen.. opijd naar bed want oudjaarsdag gewoon nog werken.. en dan om 15:00uur boemen :P

Sowieso een poging tot slaap inhalen.

En de hele dag kwijlend naar mn vw kijken haha..

Hopen dat het snel de 30ste is, en wat ik zelf een nadeel vind is dat het de zondag een extra wachtdag is, aangezien er dan niet verkocht wordt. Zal een laangeee dag worden. Maar het heeft ook voordelen, zo heb je het vuurwerk iets langer en is er een extra dag waar er buiten veel te zien zal zijn :)

Ik moet werken van 11:00-17:00, daarnaast lekker in de avond laatste projecten afmaken & vroeg men bed in. 31e zal ik, zoals de afgelopen 4 jaar, wel rond 06:00 wakker worden..

wat doe jij de dag voor oud en nieuw?

* vuurwerk onderkwijlen
* stiekem fonteintjes stoken in de tuin :D
* finaleprojectje timmeren, cakes bevestigen, doorlonten
* dozen inpakken verdeeld naar stookmomenten en type vuurwerk voor vervoer en gebruik oudjaarsdag
* forums checken naar ervaringen nieuw spul
* kwijl op vuurwerk wegföhnen haha

lekker uitslapen tot een uur of 11
daarna genieten van m'n vuurwerk, m'n
disco in de woonkamer opzetten voor de avond
want de familie komt en in de avond m'n vuurwerktas
inpakken en op tijd naar bed!! zodat ik de volgende
dag veel energie heb!!!

30 ste? Dan ben ik jarig. Lekker de hele dag vieren, en uiteraard vuurwerk krijgen, kwijlen kwijlen kwijlen en wachten. Even kijken wat ik wanneer stook.
Voor de rest natuurlijk wat vwc enzo.

Back
Bovenaan