De dag voor oud en nieuw !!

collectie bekijken
dingen die nog niet doorgelont zijn afmaken
10 uur project tot in de puntjes klaarzetten
alvast foto's en eventuele filmpjes op de computer zetten
als je wat wil filmen zoals ik dat wil ACCU'S OPLADEN de hele dag
in de avond 2 pijlen of meer de lucht in jagen
en dan vroeg op bed zodat ikde volgende dag helemaal waus kan gaan hahahaha

Uitslapen tot zover dat gaat.
Neefje is hier ook, vanaf de 29e, dus lol maken, Gamen, Doorlonten e.d. (collectiefoto's zijn dan al lang gemaakt, haha!)

- Dwijlen om al dat kwijl op te ruimen.. :p
- Doorlonten ( ik ben vanaf de 28ste bezig :o )
- Weer kwijlen.
- Slapen
- Gamen
- Fonteinen stoken :p

Morgen ga ik vroeg uit de veren,
er komt dan een andere maat naar mij om al ons vuurwerk uit te pakken en daarna klaar te zetten voor de grote dag;)
ook zet ik projecten klaar zoals 10 uur project etc.

zo ziet mijn dag er morgen uit:D

Ik probeer rond 10:30 op te staan. Tegen 13:00 even een rondje sportschool. En dan vanaf 15:00 beetje relaxen en nog een keer alles nalopen of alles klopt. Dan tegen de avond misschien een fonteintje afsteken, daarna de auto inpakken, zodat ik dat de volgende ochtend niet meer hoef te doen en verder zie ik wel.

Ik ga morgen lekker mijn camera opladen en instellen, mijn schietlijstje printen, alle cakes uitpakken en klaarzetten lekker op me gemakje na zolder en nog een kist vuurwerk daaraf halen.

gewoon lekker relaxte en alles doen om de tijd te doden

inderdaad, ik ga nu eerst is lekker slapen , en daarna zien we wel weer. Als ik wakker word eerst eens om een rol duc-tape aangezien ik die kwijt ben:mad:

het is de dag voor oud en nieuw ^^
Inderdaad zeg... Kan me de nacht van 27 op 28 nog herinneren, duurde jaren voor mijn gevoel.
Nu duurt het nog maar 1 dag, ben bang dat de dag der dagen dit jaar voor mij veel te kort gaat duren.
Maarja zo gaat dat voor mij elk jaar :P heb er veel zin in!

Pff de nacht van 27 op 28 was hier ook een drama! Kon niet in slaap komen :S Maarja, vandaag lekker uitslapen en 's avonds naar m'n oma, hoef niks meer te doen :)

Vandaag de hele dag bezig zijn, mezelf uitputten zodat ik in ieder geval kan slapen in de avond. Chiklen, film kijken, sporten, verjaardag nog een beetje chillen en dan zal het hopelijk gauw 31 december 2012, 10:00u sochtends zijn haha.

STRESS! Moet verdikkie nog werken; leuk voor de portemonnee maar niet voor de tijd! Moet nog projectje timmeren, Immortal Gold doorlonten en alle zooi inpakken...Komt wel goed maar had graag even de hele dag voor mezelf gehad! Maar op tijd naar werk toe, en even in minimumtijd afraffelen...

dat is makkelijk, de dag voor oud en nieuw, 30 december dus valt op een zondag, geen vuurwerkverkoop, geen werk en ik ben die dag jarig : dus ik ga feestvieren :)

Van harte en een fijne dag gewenst en niet te vergeten lekker stoken morgen en fijn uiteinde!

Vandaag sporten, daarna de laatste checks uitvoeren, en vanavond de camera en de overige spullen voor morgen ochtend/middag inpakken.

Deze dag is zo om. :)

Back
Bovenaan