Collectie foto's 2023 - 2024

Zo moet het maar wezen dit jaar bij mij in de tuin :)
Paar andere dingetjes liggen al op het andere stookadres. Geniet van de voorpret beste mensen :biertje:

thumbnail_IMG_9238.jpg

Leuk al die fonteinenliefhebbers! Had nog best wat over van afgelopen jaar, maar wel weer m'n best gedaan voor wat aanvullingen. Zal wel weer een deel van overblijven, hopen op wat windstil weer in ieder geval!

Bekijk bijlage 78852

Mooie gevarieerde collectie man! Daar staan heel wat toppers tussen. Wil al jaren de Crackling Crystal een keer hebben maar nergens in de buurt te krijgen helaas.

Mooi! Ik heb ook nog zo'n Hypnotica Wheel maar enige boom om 'm aan te laten draaien hier zit vol in de wind dus gaat wéér de doos in... :(

@ importeurs; maar draaizonnen!!

Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!

Welke regio zit je ?
Maybe kunnen enkele buurtgenoten wel wat leuks voor je bij elkaar leggen/regelen, zou wel tof zijn voor een mede-pyro .
Als je in het zuiden zit dan ben ik alvast van de partij.

Back
Bovenaan