Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alst uHeerlijke foto's weer, toch altijd een favoriet topic rond deze dagen. Heel jaloers op de Hypnotica Wheels en de Bugano's! Die eerste een keer gehad en nooit meer tegengekomen en DE is helaas te ver weg. Blijf het bijzonder vinden dat tussen al het (vaak) prutspul in de DE supermarkten er zulke bizar goede fonteinen liggen.
Die 1.2" 200 shots van hierboven ziet er ook heel dik uit zeg. Was mij niet bekend en zal wel een bijzonderheid zijn, zie je niet veel meer tegenwoordig, heel vet! En die Lion is ook niet verkeerd![]()
Zei iemand fonteinen?
Was met zwagers mee naar dld en kwam deze tegen. Bekijk bijlage 78928
Dit jaar voor het eerst, ben benieuwd!
Bekijk bijlage 78962
Laatste jaar dat ze die twister met knal verkochten was geloof ik 2011. Jammer dat dit soort vuurwerk er niet meer is en ook niet meer mag.
Prachtig dat er zo mee word gedacht. Geld is het probleem niet. Enkel het feit om het hier te krijgen en het veilig, met nadruk op veilig, af te kunnen steken. Ik woon trouwens in het noorden. Ik moet wel zeggen dat ik deze reacties enorm waardeer! Fijn dat het zo kan. Dank je wel!Welke regio zit je ?
Maybe kunnen enkele buurtgenoten wel wat leuks voor je bij elkaar leggen/regelen, zou wel tof zijn voor een mede-pyro .
Als je in het zuiden zit dan ben ik alvast van de partij.