Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Poah, die Cake's rechtsonderZo moet het maar wezen dit jaar bij mij in de tuin
Paar andere dingetjes liggen al op het andere stookadres. Geniet van de voorpret beste mensen
Bekijk bijlage 78832
Old skool assorted 6x 19 shots van cafferata. Waar heb je die gescoort?Poah, die Cake's rechtsonder![]()
Old skool assorted 6x 19 shots van cafferata. Waar heb je die gescoort?
Leuk al die fonteinenliefhebbers! Had nog best wat over van afgelopen jaar, maar wel weer m'n best gedaan voor wat aanvullingen. Zal wel weer een deel van overblijven, hopen op wat windstil weer in ieder geval!
Bekijk bijlage 78852
Wat een leuke collectie foto's komen er weer voorbij. Bedankt voor het delen! Wel beetje dubbel gevoel voor mij. Prachtig om te zien natuurlijk. Ik kan helaas niet meedoen dit jaar. Herstellend van een operatie en dus niet in staat om het prachtige vuurwerk op te halen en (veilig) af te steken. Maar natuurlijk, geniet ervan iedereen! En wens jullie veel plezier en hopen op mooi weer. Volgend jaar maak ik het dubbel goed voor mezelf!
Dat zou zo maar kunnen, was bij donadoni. Wit petje op en een star wars t shirt...Hé volgens mij stond ik naast jou bij de afhaalbalie