Code Red

Steenbergen zegt dat ze niks voorradig hebben en t eind dit jaar geleverd gaat worden. Risico nemen met deze box op een nieuwe beter batch?

Steenbergen zegt dat ze niks voorradig hebben en t eind dit jaar geleverd gaat worden. Risico nemen met deze box op een nieuwe beter batch?

Een erg grote gok. Het kan ook zijn dat ze een batch van vorig geleverd krijgen die in de opslag stond. Is er überhaupt al nieuws over een eventuele batch 2022?

Hopelijk wordt deze nog ergens op een winkeliersdemo geschoten.

Ja zeker, is te hopen. En dan niet met een sample door VWT opgestuurd, maar gewoon 1 uit de bunker.
Heb de Code Red in 2019 op een winkeldemo gezien, daar was die nog dikker dan de 2019 batch zelf.

Ja zeker, is te hopen. En dan niet met een sample door VWT opgestuurd, maar gewoon 1 uit de bunker.
Heb de Code Red in 2019 op een winkeldemo gezien, daar was die nog dikker dan de 2019 batch zelf.

Is een bestaand artikel dus een sample is niet nodig. Dat gebeurt meestal alleen in enkele gevallen als de productie nog niet binnen is bij de importeur. We hebben de Code Red destijds helemaal uitverkocht en sindsdien nog geen nieuwe levering gehad. Maar áls we 'm schieten ga ik er vanuit dat het productie is.

Zojuist de bevestiging gehad dat de code red bij pronk vuurwerk, 2019 batch is. Hij is overigens inmiddels wel uitverkocht maar als je daar besteld hebt heb je mazzel!

Ondanks dat het een mooie compound is voor 99 euro is het helaas zo dat winkels prijzen hanteren van 179 to 199 euro voor deze en ook veel andere compounds. Persoonlijk vindt ik dit buiten proporties gaan vooral als je de prijzen die in het NL vuurwerk forum ziet staan en vergelijkt met de winkelprijzen van dit moment. Ja inflatie en zo maar vast geen 90% inflatie.

uiteraard heb ik het niet over de freaks die maanden van te voren redelijk goed hebben ingekocht. maar de normale gezinnen die in december gaan inkopen. Dit komt niet ten goede van de 'vuurwerk traditie' met zulke prijsstellingen.

Ondanks dat het een mooie compound is voor 99 euro is het helaas zo dat winkels prijzen hanteren van 179 to 199 euro voor deze en ook veel andere compounds. Persoonlijk vindt ik dit buiten proporties gaan vooral als je de prijzen die in het NL vuurwerk forum ziet staan en vergelijkt met de winkelprijzen van dit moment. Ja inflatie en zo maar vast geen 90% inflatie.

uiteraard heb ik het niet over de freaks die maanden van te voren redelijk goed hebben ingekocht. maar de normale gezinnen die in december gaan inkopen. Dit komt niet ten goede van de 'vuurwerk traditie' met zulke prijsstellingen.
Winkeliers voelen het verbod ook hangen, die zullen het maximale er ook uit willen slaan voor de muziek stopt..

Wat een beuker zeg vooral de laatste cakes.. RAMMEN! Volgens mij had ik de 2020 versie. Topper van de avond

Laatst bewerkt:
viel echt heel erg tegen, lang niet zoals verwacht. Tempo wisselingen waren niet zoals het hoorde. En de lontjes zaten niet bovenop maar aan de zijkanten waardoor je de doos open moest maken. 100 euro niet waard.

Deze maakte de meeste indruk in de straat. Misschien kwam dit ook door de wind en dat deze effecten het goed deden onder de winderige omstandigheden. 2020 versie hier en wat een rammer.

De buurman had dit blok. Vond hem verrassend leuk om te zien, dacht dat ik deze “mwah” zou vinden, maar was onder de indruk. Lekker tempo en meer variatie dan ik dacht.

Ik verwachtte er niet te veel van aangezien ik 2020 versie had.
Pfoe, was I wrong. Hij ging écht heel lekker. Lanceer geluid was lomp hard en het tempo dat steeds sneller en sneller ging. Mooie ronde boeketten, toffe effecten en prima burst.

Niemand wilde geloven dat dit legaal Nederlands vuurwerk was. Ze dachten dat ik aan het dollen was :P Mooi spul.

Zelfde hier, had een 2020 versie dus lage verwachtingen. Het was echter een top box!
Heb er 75 voor betaald, als ik hem dit jaar ergens nog onder de 100 zie staan dan koop ik hem weer.

Back
Bovenaan