Code Red

Zoals ik al eerder zei, vond het echt tegenvallen. 1e cakes hele kleine boeketten, laatste 2 cakes opzich wel oke maar ook niet wat ik er van had verwacht.

Hierbij mijn video (hij word nog gered door een geweigerde finale cake van de special #4 die ineens af ging)

Welke batch had je dan ?

Doordat ik meerdere slechte ervaringen tegenkwam over VWT ben ik eens gaan zoeken.. Het lijkt erop dat de batch ‘20 uit eigen keuken van Lesli komt (en mogelijk dus ook de Pyro & Papel, Joker waar men ook niet over is te spreken opeens)

Hieronder een foto van een Code Red ‘19 batch:
5-E6-BB9-B1-2-B04-4-B4-A-9355-BA2-E220-B81-F4.jpg

ABF4-F790-45-E1-4038-B3-B2-E30-BCF8-F2-D5-F.jpg

En hier een ‘20 batch:
2-BF8-DDDD-7-EF8-4-B7-E-866-B-07-DB38485-DA7.jpg

CE67-C20-E-9-A2-F-47-A5-99-FD-D57591-B68497.jpg

Doordat ik meerdere slechte ervaringen tegenkwam over VWT ben ik eens gaan zoeken.. Het lijkt erop dat de batch ‘20 uit eigen keuken van Lesli komt (en mogelijk dus ook de Pyro & Papel, Joker waar men ook niet over is te spreken opeens)

Vwt overslaan dus. Jammer genoeg nog van alles doorgeschoven van de afgelopen 2 jaar waaronder ook de code red

Echt ontzettend jammer dat de nieuwe batch niet in de buurt komt van de 2019 productie. Heb de Code Red in 2019 helaas niet gehad en hij staat nu al 2 jaar op de wensenlijst maar door de verboden is het er niet van gekomen. Ik zou de Code Red echt nog eens graag in de straat mee willen maken. Ik hoop nog de 2019 productie tegen te komen, want de 2020 laat ik op basis van de films liever staan. Wellicht dat The Legend nog ergens aangeboden gaat worden. Of de soortgelijke Code Red van Pangu maar even in de gaten houden.

Echt ontzettend jammer dat de nieuwe batch niet in de buurt komt van de 2019 productie. Heb de Code Red in 2019 helaas niet gehad en hij staat nu al 2 jaar op de wensenlijst maar door de verboden is het er niet van gekomen. Ik zou de Code Red echt nog eens graag in de straat mee willen maken. Ik hoop nog de 2019 productie tegen te komen, want de 2020 laat ik op basis van de films liever staan. Wellicht dat The Legend nog ergens aangeboden gaat worden. Of de soortgelijke Code Red van Pangu maar even in de gaten houden.

Ik heb een vermoedde waar nog 2019 versies zijn, is namelijk uitloop. Winkel gaat alleen pas in nov vaak open en ligt in noord-holland. Mocht er tegen die tiid nog interesse zijn dan kan ik je op de hoogte houden

Lekker dan... Ik heb deze 6x besteld 2 jaar terug en steeds doorgeschoven. Ik ga meteen Vuurwerkland Steenbergen even contacten. Ik wil deze versie niet hebben...

Verder vond ik dit jaar de effecten van een karton Final Colorz en twee lossen Final Gold's ook zoveel verschil in zitten in Boeket grootte... Dat was eerder niet het geval. Check hieronder vanaf 2:41 tot 3:24...

Hieronder een foto van een Code Red ‘19 batch:
5-E6-BB9-B1-2-B04-4-B4-A-9355-BA2-E220-B81-F4.jpg

ABF4-F790-45-E1-4038-B3-B2-E30-BCF8-F2-D5-F.jpg

En hier een ‘20 batch:
2-BF8-DDDD-7-EF8-4-B7-E-866-B-07-DB38485-DA7.jpg

CE67-C20-E-9-A2-F-47-A5-99-FD-D57591-B68497.jpg

Deze afbeeldingen hoeven niet het hele verhaal te vertellen. Op de 1e afbeelding (2019) wordt de producent apart vermeld, op de 2e doos staat als fabrikant Lesli. Ik neem niet aan dat de boxen in Lichtenvoorde zijn afgevuld.

Wellicht is er voor gekozen om, wanneer Vuurwerktotaal is overgegaan naar Lesli, de labels te veranderen en geen fabrikant meer te benoemen. Laten we hopen dat het een misproductie is geweest...

Deze topper van een cakebox (2019 batch) is te zien vanaf 12:09 in onze show, per 3.

Deze was erg gaaf om eens mee te maken! in het begin was ik niet erg enthousiast, maar toen het tempo omhoog ging was het rode coco plum effect echt overweldigend en breed :handsup:
Uptempo komt deze box het beste over of met meerdere tegelijk.

Vorig jaar liet de Code Red een goede indruk achter en dus moest deze er dit jaar weer komen. Ik weet niet zeker welke batch dit betreft, maar op de video lijkt met name de versnelling op het einde wat anders in vergelijking met vorig jaar. Op dat moment was het verschil niet merkbaar en was de Code Red gewoon goed.

doet een beetje pijnn aan mijn hart om naar dat filmpje te kijken in vergelijking met de oude goede batch.

Totale flop inderdaad, dood zonde. En het is natuurlijk ook de laatste geproduceerde batch dus zeer grote kans dat je deze scoort als je 'm gaat kopen.

Dat is dus echt waardeloos, dan snap ik de prijs ook wel.
Heb em ook al 2 jaar in bestelling staan, maar goed ga er toch wel van genieten als ik hem ooit kan ophalen.

Back
Bovenaan