Code Red

Had ook de mindere versie met de lont aan de zijkant. Was er niet erg van onder de indruk helaas. Met 3 tegelijk zorgde het alsnog voor de chaos, maar had er meer van verwacht.

Voor 85 euro gekocht in Duitsland. Welke versie ik had weet ik niet, maar vond het een top compoundje! Met name laatste twee cakes, prachtig tempo en grote effecten.

bij mij was dit echt een hele dikke bak met mega grote effecten en goede burst, niet normaal. Ook mooie heldere kleuren. ik had de 2019 batch en heb er nog 2 voor de komende jaren om van te genieten.

gezien hogere tempo dan 2020 productie die ik tegenkom op yt, zal dit wel van de latere betere batch zijn, wel per 2 geschoten

Ik had de 2019 batch. Heerlijke box. Begint mooi sierlijk met die dikke ghost boeketten en in het tweede deel echt een heerlijk tempo!

Komt wel heel zwak over voor de 2019 batch, of ligt dat aan mij?

Poeh, goeie vraag. Ik heb geen direct vergelijkingsmateriaal, maar vond dit na de Berlin wel de dikste 25mm compound die ik geschoten heb. Boeketten waren ook serieus groot. Wellicht vertekend het wat op beeld. Bij de meeste boxen die ik gefilmd heb afgelopen jaar stond ik zo dat de boeketten naar mij toe waaiden, bij deze stond ik er wat minder goed voor. De gouden boeketten verwaaien ook wel flink. Wellicht is hij wat minder dan andere 2019 batches, maar ik vond hem goed presteren. Dat is op video ook wel te horen. :angel:

Hoe was de batches van 2022? of niemand die gehad ik twijfel om hem te kopen zie verschillde flimpjes bij de ene komt beter over dan bij een andere ken ook komen door de wind van afgelopen oudjaar!

Batch 2023,

Vanaf 10:25. Geluid is natuurlijk bij hun niet 1:1 maaaar er zit een degelijk verschil tussen deze en eerdere batches.
Dit is 2023 batch 100% geverifieerd door zowel de video als lesli :)

Vergeet niet dat het geluid van deze heren altijd wat vertekend zijn dan de werkelijkheid.
Maar zo op die film lijkt het allemaal wat worden geknepen

ach zijn toch prima knulletjes? laat ze lekker gaan, doen geen vlieg kwaad.

Nou, in die zin wel. Je kan toch niet zeggen dat dit product presteert zoals die eerder deed of allicht beter gezegd zoals die zou moeten presteren. Waarom doen ze alsof dit product zo geweldig is?
Had dit ook helemaal niet benoemen in dit topic eigenlijk, laten we het verder over het product hebben want die lijkt zo op beelden ondermaats.

Back
Bovenaan