Braniac

Vorig jaar € 15.00
Dit jaar € 17.50

Dat is best een flinke stijging.

De cakes blijven goed maar Breeschoten blijft hun reputatie houden wat mij betreft...

Er is beter te krijgen op het gebied van prijs/kwaliteit. Een reden voor mij om toch voor een andere importeur te kiezen..

Prijsstijging van 16,7%.
Dat is nogal fors. En nee, ik ga het niet iedere keer berekenen. Alleen als ik denk dat het verhoudingsgewijs een forse stijging betreft.

In de context van een 16 schots wordt deze iets minder aantrekkelijk als budgetpot. Maar het scheelt weinig met de potten van Bonfire.

Vorig jaar 2 lossen gehad en wat een toppers !

Dit jaar 4 tegelijk,
belooft heel wat :D

& ja, er komt een film van..
Of die beetje recht is is 2!

Laatst bewerkt:
Ik wil hier nog iets positiefs over zeggen, maar het is niet nodig al het positieve is al gezegd door medeleden. gewoon een SUPER cake!

Guttekes.
Dit product was me nog helemaal niet opgevallen.
Heb er toch maar 2 besteld in Beesd.
Als afsluiting van mijn heavy 5,hot shots projectje :p

Leuk potje maar nar 2 jaar op rij gehad te hebben niet weer. vind 'm toch wat prijzig worden gezien de duur van de cake. En na 2 keer heb je het ook wel gezien.

Ik vond deze zeer tegenvallen! Zoals op veel filmpjes te zien schieten ze per 4 en bij gingen ze gewoon 1 voor 1 naar boven! Erg jammer, dan denk je een kleine byzondere cake te hebben en dan is het eigenlijk gewoon een standaard cake....

Nee deze komt er volgend jaar niet meer!

Wat een lol cake, dramatisch en dat is heel zachtjs uitgedrukt! Wel geteld 3x een mooi boeket voor mijn ogen gezien de rest had gewoon GEEN burst ern en plopte als zijnde falling leafs/crossette uit elkaar..

Echt dramatisch, niet meer voor mij!

Bij mij ging die gelukkig zoals gewenst, prachtige cake en koste maar 14 euro met korting. Korte duur, maar ik vond hem prachtig.

Hier de straatfilm van mij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Beviel zo te horen erg goed bij mijn buurjongetje:D

Laatst bewerkt:
Gisteren nacht 4 tegelijk afgestoken, wat een geweld zeg ! ( Filmpje komt )

proffesionel blok op zichzelf !

Volgend jaar zowieso weer 1x in mijn collectie

Ik vind het echt een topper blijven. Helaas ging het afgelopen jaarwisseling niet helemaal goed. Halverwege de cake ontplofte een boeket in de cake. Hierdoor werd de cake uit elkaar geblazen en de 2 bakstenen weggeblazen. Gevolg de laatste paar schoten vlogen alle kanten op.

Bij mij ging die gelukkig zoals gewenst, prachtige cake en koste maar 14 euro met korting. Korte duur, maar ik vond hem prachtig.

Hier de straatfilm van mij:

movie

Beviel zo te horen erg goed bij mijn buurjongetje:D

Dit was super geweest... Bij mij schoot hij om ste buurt en op de 4 boeketten knalde open, de rest werden falling leafs ofzo..±s

Helaas schoten deze cakes bij mij ook 1 voor 1, en niet per salvo van 4 zoals vorig jaar. Blijft nog steeds een leuke cake ! Jammergenoeg geen finale nu hij 1 voor 1 schiet.

Had deze ook toppertje mooie salvo`s.De revenge en express vielen dan weer tegen jammer genoeg.

Filmpje komt uit 2010, vond hem voor 15 euro te doen.
Maar 17,50 vind ik iets teveel geld, wel zeer mooi en rap tempo.

Back
Bovenaan